תכירו את המנהלת האשדודית שחוללה מהפך בבית הספר התיכון בגדרה באחוזי הבגרות

ביום שני השבוע התקיימה בכפר מנחם, מסיבת הסיום של תלמידי כיתה יב', מחזור ו', בביה"ס דרכא ע"ש אילן רמון בגדרה. האירוע הופק על ידי תלמידי בית הספר, אשר עמלו לילות כימים על המופע המכובד והראוי. בית הספר שזוכה להצלחה באחוזי הבגרות מנוהל על ידי חנה כהן שחוללה מ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית הספר דרכא רמון בגדרה, הוקם לפני כעשור כבית ספר צומח. את בית הספר מנהלת מזה כשבע שנים הגב' חנה כהן, ילידת אשדוד ותושבת אשדוד, בעלת ניסיון ניהולי רב במערכות חינוך ובעלת הישגים מרשימים בתחומי החינוך אותם מובילה המנהלת  חנה כהן יחד עם צוות ההנהלה המוביל ומורי בית הספר, הביאו את בית הספר להישגים מרחיקי לכת עם מדד מרשים של מסיימי בגרויות.

השנה, לאור השקעה הן של בית הספר והן של מועצת גדרה, בראשה עומד ראש המועצה מר יואל גמליאל, הגיע בית הספר להישג יוצא דופן של מסיימי בגרויות העומד על כ-98%, מתוך 198 תלמידים בוגרים. זאת, לא מעט בשל השקעה ניכרת של ראש המועצה, יזמות, תכנון והקצאת משאבים רבים לחינוך העומד על כ-41% מתקציב המועצה ושיתוף פעולה הדוק עם הנהלת בית הספר. מר יואל גמליאל, ציין לשבח בנאומו את התלמידים האיכותיים של היישוב, אשר מסווים לו גאווה רבה, להורים שטיפחו את ילדיהם על מסד ערכי ראוי, לצוות החינוכי ולעומדת בראשו   חנה כהן. 

גורם במערכת החינוך באשדוד אמר לאשדוד 10 :"חנה כהן הייתה מורה רכזת שכבה וסגנית מנהלת במקיף ח' במשך שנים והמערכת פספסה אותה. מערכת החינוך באשדוד פשוט הפסידו אותה אני מקווה שהיא עוד תגיע לאשדוד לנהל תיכון או למעלה מזה"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן