הלן גלבר: "מדוע גם אחרי 16 שנה לא הושלמה בניית הקאנטרי קלאב באשדוד"

חברת מועצת העיר אשדוד הלן גלבר דורשת מעיריית אשדוד לדון במועצה בנושא פרשת 'הקאנטרי קלאב' בעקבות הודעתו של מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי על הכשלון בניהול המשא ומתן ללקידום בנייתו של הקאנטרי קלאב שהשלמתו מתעכבת 16 שנה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בפתיחתה של ישיבת המועצה האחרונה, מבלי שהנושא היה על סדר יומה של המועצה, הודיע מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי על כך שכשל בניהול המשא ומתן עם ספקים שהגישו הצעות בנוגע לסיום והפעלת הקאנטרי קלאב וקבע כי הוא מחזיר את הנושא לחפ"א, שזו, תצא למכרז חדש בנושא.

חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר במכתב ליועץ המשפטי לעירייה טוענת כי "ההודעה ניתנה מבלי שנמסרו לנו פרטים, הסיבות לכישלון ומבלי שנערכה הצבעה כחוק.יוער, הודעת המנכ"ל אינה גוברת על החלטות מועצה קודמות הקובעות, בין היתר, יציאה למכרז, מינוי ועדה בראשות המנכ"ל לנהל משא ומתן עם ספקים. משכך, אין למנכ"ל סמכות להחליט על ביטול החלטות המועצה הקודמות שהרי החלטה כגון זו הינה בסמכותה של מועצת העיר".

 

גלבר מבקשת להעלות את הנושא למועצת העיר לדיון תוך הצגת עלויות, השלכות תקציביות וקבלת החלטה האם מסכימים להוציא את הטיפול מידיי העירייה ולהחזיר שוב לחפ"א." אדגיש" טוענת גלבר. "כי כל עוד לא שונתה ההחלטה לא תוכל חפ"א לעשות שום צעד עד שמועצת העיר תקבל החלטה אם היא משנה את החלטותיה הקודמות. בנוסף, וכדי לא לחזור על הטעויות של פרויקט התחבורה הציבורית שבה לא נמסרו נתונים מלאים, לא נמסרו עלויות, לא עדכנו שינויים ולא התקבלו החלטות מסודרות אבקש לקבל מסמכים בנושא:

1. מי החברות שהתנהל איתם משא ומתן? אבקש לקבל את הצעות המחיר השונות שהוגשו.

2. אבקש לקבל את כל פרוטוקולים של הועדה שהוסמכה לניהול המשא ומתן.

3. אבקש לקבל את סיכום הדיון, של הועדה שהוסמכה, שבה הוחלט על הכשלון והנסיבות שגרמו לכך.

4. אבקש לקבל את ההסכם שנחתם בין העירייה לחפ"א הנוגע לסיום והפעלת הקאנטרי.

5. כרטסת המפרטת את עלויות בנית הקאנטרי עד כה.

6. מסמך המפרט את ההשלכות התקציביות בעתיד.

לסיכום אומרת גלבר: "תושבים בעיר בת רבע מיליון תושבים זכאים לקאנטרי קלאב פעיל.לאחר סחבת של עשרות שנים בפתיחת הקאנטרי, הבטחות חוזרות ונשנות של ראש העיר כי הקאנטרי עומד להיפתח, לצערי, גם היום, לאחר שתי קדנציות של ראש העיר, לא רואים את פתיחת הקאנטרי באופק.

לאור האמור, אבקש לקבל את התייחסותך וחוות דעתך המשפטית בהקדם בנוגע לכינוס מועצה לקבלת החלטה חדשה. סביר להניח כי במסגרת הדיון המחודש חברי המועצה יוכלו לעזור לקבל את ההחלטה הנכונה ו/או לקבל החלטה על מינוי צוות חדש שיקדם את המשא ומתן במקום בו כשל המנכ"ל . בנוסף אבקש לקבל תשובות ולהנחות את הגורמים לקבל את מסמכים המבוקשים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן