הפעילה הבכירה של כצנלסון זכתה בג'וב: מנהלת שיווק של החברה לתיירות אשדוד

לודה גוזב מקורבת לסגן ראש העיר סניה כצנלסון, שבבחירות האחרונות הייתה מנהלת המטה של כצנלסון בבחירות לעירייה החלה השבוע בעבודתה כמנהלת שיווק של חברת התיירות אשדוד, עליה ממונה גרשון פלדמן חבר סיעתו של כצנלסון. "אכן לודה עבדה איתנו ביחד בבחירות.היה מכרז אני ל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מינוי מפתיע בחברה לתיירות אשדוד. לודה גוזב תושבת העיר מודיעין מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של החברה לתיירות אשדוד. לודה מקורבת מאוד לסגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון  והיא אף שימש כפעילה בכירה במטה הבחירות של כצנלסון לעירייה. יצויין כי חבר סיעתו של כצנלסון, גרשון פלדמן ממונה על החברה לתיירות.

לודה נבחרה אמנם במכרז אבל יש לציין כי בטרם נבחרה היא הגיעה לחברה והתיישבה באחד המשרדים. בתום מכרז שהתפרסם ובו התמודדה היא זכתה בתפקיד.

נשואה +2. בעלת תואר ראשון. גרה באריאל וכעת בשלבי מעבר לאשדוד.
מגיעה עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום המוניציפלי באריאל. הייתה סגנית ראש העיר ואחראית על תיק התיירות והקליטה ושימשה כמנכ"לית חברה כלכלית באריאל.
"אשדוד הפכה בשנים האחרונות לעיר מובילה בארץ בתחום התרבות, הקולינריה, תיירות החופים ועוד.. אני שמחה על ההזדמנות להצטרף ולתרום מניסיוני על מנת לעזור בקידום תחום התיירות בעיר".

בשיחה עם לודה אמרה לאשדוד 10 בנוגע לעבודתה כמנהלת מטה הבחירות של כצנלסון  : "זה לא קשור ולא רוצה לדבר על זה בכלל ולא רוצה להתייחס".

סניה כצנלסון,בתגובה מסר: "לודה עבדה איתנו ביחד בבחירות. אני חושב שהיה מכרז תשאל מה היה בחברה.אני לא קשור לחברה .  היא הייתה בעבר סגנית ראש עיר באריאל"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן