ד"ר אלי לחמני: "העירייה תעלה את הארנונה לתעשייה ב-15% מה שיגרום לפיטורי עובדים"

יו"ר האופוזיציה על העלאת הארנונה למפעלים מזהמים: "לעיריה לא אכפת שמפעלים אלו מעסיקים מאות ואף אלפי עובדים מקרב תושבי העיר ולא אכפת מאותם עובדים שיישארו נטולי מקור פרנסה – כשמפעלים אלו ינטשו את העיר. יותר מכך, העיריה מנמקת את החלטתה במדיניות חדשה של הפחתת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר מועצת העיר אלי לחמני, חשף הבוקר (ראשון) כי תושבים רבים עלולים לאבד פרנסתם בעקבות החלטת העירייה להעלות את הארנונה לתעשייה ב-15%. "אבקש לשתפכם כי ייתכן וחלק מכם יאבדו את מקום העבודה בשל החלטה קשה של עירית אשדוד – העלאת הארנונה ב-15% שנת 2020 – החלטה אשר תגרום למפעלים שמשמשים לייצור חשמל, תחנות כוח, עיבוד וזיקוק מוצרי דלק, יצור דשנים וכימיקלים, קידוח נפט וגז, התפלת מים, מכוני טיהור, מחזור אשפה, הטמנת אשפה, תחנת מעבר לאשפה וכדומה – לעזוב את העיר", כתב לחמני.

לחמני פנה ללסרי ושאל: "המפעלים קיימים עשרות בשנים בעיר ויש להם היתרי הפעלה ממשרד איכות הסביבה ורשיונות עסקים שהעיריה עצמה הנפיקה לאורך כל אותם שנים – האם מישהו מעלה על הדעת כי ניתנו היתרים ורשיונות בעבר שסיכנו את התושבים? האם ראש העיר בהיותו בשלטון למעלה מ-15 שנים סיכן את התושבים ביודעין? מדוע "נזכר" רק עכשיו? רק עתה הם גילו שהמפעלים מזהמים?"

יו"ר האופוזיציה קרא לראש העיר לשקול שנית את ההחלטה וציין: "יש כלים מתקדמים והנחיות של המשרד לאיכות הסביבה להכלת אותם מפעלים ולשמירה על אפס זיהום ומוטב שיראה פרסומים של מפעלי הזיקוק על עמידתם בתקנים מחמירים מאוד של איכות הסביבה".

תגובת העירייה תובא לכשתתקבל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן