מבצע "תיק לכל תלמיד" 2019 יוצא לדרך

זו השנה החמישית שהמיזם החברתי הארצי לאיסוף וחלוקת תיקים וציוד לבית הספר, יוצא לדרך. הפעילה החברתית נורית טופז מרכזת את הפרויקט באשדוד ומבקשת ממי שיכול לתרום תיקים למען ילדים. בשביל הילדים זה עולם ומלואו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נורית טופז, הממונה על הצרכים המיוחדים בחברה העירונית לתרבות הפנאי כנציגת תנועת "אשדודים" ופעילה חברתית פתחה את המיזם "תיק לכל תלמיד״ 2019 באשדוד.

מדובר במיזם חברתי שנולד בשנת 2015 ברשתות חברתיות על ידי פעילים חברתיים, בהובלת ירון לוי מבת ים, שבו ילדים והורים שקנו תיק חדש לילד מוסרים את התיק המשומש, שעדיין במצב טוב, לילדים שאין יד הוריהם משגת לרכוש תיק חדש לילדם.

טופז מרכזת את המיזם באשדוד. היא אוספת תיקים במצב טוב וציוד לבית הספר ומגיעה במכונית הפרטית שלה לבתי ילדים שזקוקים לתיקים, כל ילד בוחר את התיק מהמלאי שיש במכונית. ״לא זורקים ילקוטים, מעבירים הלאה”, היא כותבת בדף הפייסבוק שלה, ומבקשת מהאשדודים גם השנה לתרום ברוחב לב. "בשבילנו זה רק תיק , בשביל הילדים האלה זה עולם ומלואו."

מדובר במיזם חברתי שמצד אחד ידידותי לאיכות הסביבה ומצד שני דואג שבתחילת שנת הלימודים הבאה יגיעו כל התלמידים לכיתה עם ילקוט. "בשבילנו פעולה פשוטה של מסירת ילקוט, עבור המשפחות והילדים המקבלים, זה עולם שלם. החיוך של הילדים אשר תורמים את התיקים ומסייעים לילד אחר, החיוך של הילדים שפותחים את הרכב המלא שמאפשר להם פשוט לבחור והחיבוק מההורים שווה כל רגע" אומרת טופז. לדבריה היא אוספת פרט לתיקים גם ציוד לבית הספר.

למי שמעוניין לתרום ולמי שזקוק לתיק ניתן לפנות בנייד של טופז 050-5585361

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן