ג'קי ודודו 'קורעים' את אירופה

מ.ס אשדוד ודודו דהאן ממשיכים לגזור קופונים. על פי דיווחים אלופת בולגריה 'לודוגרץ רזגארד' תשלם עבור דן ביטון מיליון ורבע יורו. עסקת ג'ראפי להפועל ת"א תקועה. חיפושים אחר חיזוק לעמדת הבלם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השילוב של ה'ספונסר' של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן והסוכן הכל יכול, דודו דהאן, שוב מניב פירות לקופת הקבוצה. הקשר המצוין בן ה-23, דן ביטון שכבש העונה חמישה שערים ובישל עוד חמישה, חתם לפני כשבוע באלופת בולגריה בשמונה השנים האחרונות, לודוגורץ ריזגארד. השבוע דווח בכלי התקשורת השונים, כי הקשר, שנרכש על ידי אשדוד מהפועל באר שבע תמורת כמיליון שקלים, יעלה לבולגרים 1.25 מיליון אירו. המשמעות היא שערך כרטיסו של דן ביטון גדל פי ארבעה במהלך העונה האחרונה והנהלת אשדוד היא המרוויחה העיקרית, שתוכל להרוויח יותר. השבוע פורסם כי במסגרת ההסכם, מ.ס אשדוד תקבל בונוס כספי במקרה שאלופת בולגריה, תעפיל לליגת האלופות.

רשימת השחקנים שהניבו רווחים לקבוצת מ.ס אשדוד בשנים האחרונות כוללת בין היתר את ניר ביטון ואפה אמברוז שנמכרו לסלטיק, אלופת סקוטלנד, את אופיר מרציאנו שנמכר למוסקורן מבלגיה והושאל להיברניאן מסקוטלנד. ניב זריהן ומיכאל אוחנה שנמכרו להפועל ב"ש לפני 3 שנים. גם גדי קינדה נמכר לבית"ר ירושלים תמורת כמיליון אירו בחודש ינואר השנה. והרשימה עוד ארוכה. המשולש ג'קי, דודו ומ.ס אשדוד הכניס לקופת המועדון עשרות מיליונים ועסקת דן ביטון מוסיפה עוד כמה.

95758686

עוד שחקן שהרבה קבוצות היו מעוניינות לראות אותו בשורותיהן, הוא יואב ג'ראפי. השוער המצטיין של מ.ס כבר היה סגור בהפועל ת"א, אך כעת נראה שהעסקה תקועה. בשבוע שעבר כזכור, הגיע ג'ראפי למתחם האימונים 'חודורוב' בת"א יחד עם הסוכן דודו דהאן וחתם על טיוטת חוזה. אולם, בן זקן לא היה שלם עם העסקה ושלח מכתב להנהלת הפועל ת"א בו כתב כי העסקה מבוטלת. לא ברור מה יעלה בגורל ג'ראפי בעונה הבאה ונראה כי ג'קי משהה את ההחלטה מפני שממתין להצעה קוסמת יותר.

במ.ס אשדוד עובדים בתקופה האחרונה על חיזוק החוליה האחורית. בימים האחרונים, בדקו בקבוצה אפשרות לצרף את הבלם הצרפתי של בני יהודה, קרלוס קוויאר בן ה-36 ששוחרר מהכתומים. בלם זר נוסף שנבחנת אפשרות לצרפו הינו גאבר דוברבוליץ', הסלובני בן ה-26, המשחק בקבוצת דומאז'לה מסלובניה. המטרה היא להחתים בלם איכותי, בעל ניסיון, שישחק לצדו של ניר ברדע, לו הייתה עונה טובה במדי הקבוצה. לטובת המשימה נרתם כמובן הסוכן דהאן, שמנסה לשדך לקבוצה בלמים זרים נוספים.

במ.ס אשדוד, שנשארה ליגה במחזור האחרון רוצים לבנות קבוצה שתתקע יתד בליגה ולא תצטרך להילחם על מקומה כמו בעונות האחרונות. לשם כך, הקבוצה החלה השבוע לקיים מבחנים לשחקנים מהליגות הנמוכות, לטובת חיפוש אחר שחקנים רעבים, שירצו להוכיח את עצמם על הבמה המרכזית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן