ד"ר לחמני קורא למחאה :"למנוע את העלייה בארנונה לתושבי אשדוד"

יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני פרסם הבוקר (שלישי) עצומה ובה הוא קורא לתושבי אשדוד להצטרף אליו ולמחות בגין העלאת הארנונה, כפי שהתקבלה אתמול בוועדת הכספים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הגיעה העת לעצור את עושק הארנונה בעיר!!!", קורא ד"ר לחמני לציבור, "מזה שנים שאני קורא לד"ר יחיאל לסרי ולחברי המועצה שלא להעלות את הארנונה לפי האחוזים שמשרד הפנים מאפשר בנוסחה שגויה ומעוותת שמורכבת מ-50% מעלייית המדד ו50% מעליית השכר הממוצע במשק. לשנת 2020 משרד הפנים אישר העלאה של 2.58%!!!!!. לדברי ד"ר לחמני מנשת 2009 ועד לשנת  2019 עלתה הארנונה באשדוד ב- 28.27%!!!!!! השכר של התושב ושל העסקים בעיר לא עלה באותם אחוזים מטורפים".

"חשוב להבין", מסביר ד"ר לחמני "שארנונה היא מס מוניציפלי המוטל על התושבים לצרכי מימון הפעולות של הרשות המקומית. אולם יש קריטריונים לגובה הארנונה והעיקריים הם: סוג השימוש בנכס – מגורים/ מסחר/ תעשייה, שטח הנכס ומצבו הכלכלי של התושב כולל מיקומו של הנכס.בישיבת הכספים שהתקיימה ב-10.6.19 לקבל את הצעת ראש העיר להעלות את הארנונה בשיעור של 2.58% – דהיינו בשיעור המלא. אממה? העסקים ומשקי הבית קורסים תחת נטל הארנונה ואף אחד לא מקשיב לקול צעקתם. השלטון המרכזי הוכיח שלא טובת התושב חשובה לו אלא טובת הכסא. הגיע הזמן שאנו, התושבים, נעצור את העושק המתמשך.כבר היו תקדימים בעבר שרשויות לא העלו את הארנונה לפי השיעור שמשרד הפנים קבע. המדד הוא איתנות העירייה. אציין שהכנסות מהעלאה בשנת 2020 לעיריה הינה 18.8 מליון ש"ח – מדובר בסך הכול בפחות מ1% מהכנסות העירוניות. המשמעות היא שעירית אשדוד יכולה להרשות לעצמה שלא להעלות את הארנונה.ההחלטה האומללה בוועדת הכספים עברה כשכל חברי המועצה בוועדת כספים לרבות כצנלסון ו"אשדודים" מצביעים בעד העלאת הארנונה – זוהי חוצפה. בטוחני שבאם נתאחד וכל תושב ימחה על העלאה הלא מוצדקת ויצא נגדה נוכל למנוע את ההעלאה. קחו כדוגמא את הגופים – מנהיגות אזרחית ואיגוד המגזר העיסקי – הפועלים בנושא מול הממשלה בכדי למנוע את ההעלאה".

ד"ר לחמני מבהיר: "אנחנו לא בתקופת בחירות, הפופוליזם לא מעניין אותי, אבל הציבור דווקא כן, אני חלק מהציבור ואכפת לי מהעיר הזאת, אכפת לי שאנשים יוכלו לחיות בה ולא יצטרכו לעזוב מפני שהם לא גומרים את החודש! הגיעה העת לעצור את עושק הארנונה בעיר! אנא מכם, הצטרפו, הביעו דעה, שתפו את החברים, תעבירו, תחתמו, בואו ניאבק יחד על הזכויות שלנו!".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן