שחקני הפועל אשדוד מככבים גם בנבחרת ישראל

לאחר הזכייה באליפות הסטורית בליגת 'ווינר' בכדוריד, שחקני הפועל אשדוד הצטרפו לסגל נבחרת ישראל ופתחו את ההכנות באולם מקיף ט'. טל הרשקוביץ', קושמרו ואדיר כהן הוזמנו לסגל. גם השוער המחליף תומר שם טוב שהודי על עזיבתו מהפועל אשדוד

צילום: משה דהאן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאמן הפועל אשדוד אולג בוטנקו עוד לא הספיק לחגוג את תואר האליפות הראשון שלו בארץ וכבר החל את ההכנות של נבחרת ישראל לקראת שני המשחקים המכריעים במוקדמות אליפות אירופה. בוטנקו כידוע, הוא מאמן נבחרת ישראל והפועל אשדוד במקביל ולאחרונה נודע כי איגוד הכדוריד ביקש ממנו לקצץ בשכרו. בוטנקו לא אהב את זה וכעת לא ברור אם יחודש לו החוזה.

בינתיים, למאמן של הפועל אשדוד יש משימות בין לאומיות חשובות. ביום ראשון השבוע הגיעה נבחרת ישראל שלו לערוך אימון באולם מקיף ט' באשדוד. על הסגל נמנים עמרי קושמרו, אדיר כהן וטל הרשקוביץ', שחקני הפועל אשדוד והם ינסו לקחת את נבחרת ישראל לאליפות אירופה לראשונה מזה כ-15 שנה. אחד משוערי נבחרת ישראל הוא תומר שם טוב שהצטיין במדי הפועל אשדוד בסדרת הגמר, כאשר היווה עתודה טובה לטומיסלב סטויקוביץ'. בהפועל ראשל"צ זיהו את הפוטנציאל הטמון בשוער שם טוב והעבירה אותו לשורותיה. לאחר אימון הנבחרת במקיף ט', צפו השחקנים במשותף בגמר גביע אירופה בכדוריד לקבוצות בין ורדראם ממקדוניה, לבין ושפארם מהונגריה.

ק49ן5986

ביום חמישי תארח הנבחרת של בוטנקו את גרמניה החזקה והבלתי מנוצחת, באולם 'היכל שלמה' בת"א, כאשר ניצחון יכול להבטיח לישראל את ההעפלה לאליפות אירופה. ארבעה ימים לאחר מכן, תצא הנבחרת למשחק חוץ קשה בפולין, במשחק שכנראה יכריע את זהות העולה השנייה מהבית. אחד משחקני הנבחרת, ומי שהיה שותף מרכזי בזכייה ההיסטורית של הפועל אשדוד באליפות, טל הרשקוביץ, חתם השבוע וימשיך לעונה נוספת במועדון. שחקן הפינה המצטיין, ושחקנה של נבחרת ישראל, מצטרף לשוער טומיסלאב סטויקוביץ' ולפיבוט שי הרשקוביץ שממשיכים במועדון. המקשר הגרמני גאבור לנגהאנס לא צפוי בשלב להמשיך בקבוצה. אדיר כהן, המקשר של אשדוד ונבחרת ישראל, צפוי לצאת בתום משחקי הנבחרת להתרשמות במועדון מוביל מליגה נחשבת באירופה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן