מי נתן? אביטן!

טימור אביטן הגיע לאשדוד מדימונה בגיל 12 ופרח בקבוצות הצעירות של מ.ס אשדוד. העונה, לאחר שהחליף לא פחות משש קבוצות, היה שותף בכיר לעלייה הנהדרת של הפועל אום אל פאחם מליגה א' צפון, לליגה הלאומית. בראיון ל'אשדוד10' סיכם החלוץ בן ה-27 את העונה המוצלחת שלו: "תח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טימור אביטן הינו דוגמא נפלאה לנוער הנהדר והמוכשר שגדל בעיר אשדוד. החלוץ, שהתחיל את העונה במכבי הרצליה מליגה א' דרום, עבר בחודש ינואר להפועל אום אל פאחם ועזר לה להעפיל לליגה הלאומית, עם שערים חשובים ברגעים המכריעים של העונה. כאשר מתבוננים ב'רזומה' של אביטן, שכולל החלפת סך הכל 6 קבוצות בקריירה, מקבלים את התחושה, כי הוא לא קיבל מספיק הזדמנויות בקבוצת האם שלו, הלא היא מ.ס אשדוד.

בשנת 2012, עלה לבוגרים של קבוצת נעוריו ולאחר שני משחקים בלבד, עבר להפועל אשקלון מהליגה הלאומית. בעונה שלאחר מכן, עבר למכבי יבנה והציג שם את עונתו הטובה בקריירה, כאשר כבש 12 שערים בליגה הלאומית. כעבור עונה חזר למ.ס ומאחר ולא הטביע את חותמו במועדון, חזר למכבי יבנה. משם הדרים למכבי קרית גת ולאחר מכן ניסה יעד חדש: באקה אל גרבייה. לאחר עונה מוצלחת בבאקה, חתם בקבוצה נוספת מהמגזר, הפועל אום אל פאחם. ואילו בתחילת העונה הנוכחית, עבר להרצליה ובתחילת חודש ינואר השנה, חזר לא.א פאחם וכאמור, עלה איתה ליגה וכבש 7 שערים.

"שמח שהגעתי למאני טיים בכושר טוב"

בראיון מרתק מסכם טימור את העונה ומספר על החיבור המוצלח באום אל פאחם, על התחושות בקשר למ.ס אשדוד, קבוצת נעוריו המשחקת בעיר מגוריו ועל החלטות שלקח, אשר השפיעו לו על הקריירה.

ש. ספר על עצמך בבקשה. אני מבין שגדלת במ.ס אשדוד.

"כן. הגעתי לאשדוד בגיל 12. כבר ביום הראשון שלי הגעתי לאימון של מ.ס. עשיתי את הדרך מקבוצת הילדים ועד כמה שנים בבוגרים."

0860869068856

ש. איך התחושה להעפיל ליגה? האם אתה ממשיך באום אל פאחם?

"האמת, תחושה ממש טובה. הייתי שם גם בעונה שעברה וסיימנו מקום שני ובסוף לא עלינו. אז הרגשתי שהשנה, חייבים לעמוד במשימה ושמח מאוד על כך שהצלחנו. לגבי העונה הבאה, עדיין לא יודע. ישבנו לפני כמה ימים ובמידה ונגיע להסכמה אז כן ואם לא אז יהיה לי זכרון מתוק מהמקום הזה."

ש. איך עברה עליך העונה מבחינה אישית? האמנת שהקבוצה תתחבר בצורה כזאת?

"מבחינה אישית, התחלתי את העונה במכבי הרצליה, שאגב, מאוד אשמח לראות אותם עולים בסיום העונה לליגה הלאומית (עלו לגמר נגד הפועל עכו). כשהגיעה ההצעה לחזור לפאחם, היה לי ולכולם ברור, שאני רוצה לחזור לשם לקדנציה נוספת. כשהגעתי לשם, היו לי כמה בעיות להכנס לעניינים ולהתחבר בחזרה. אבל שמח שהגעתי ל'מאני טיים' בכושר טוב ועזרתי לחברים שלי."

ש. מילה על הקהל של אום אל פאחם. איך קיבלו אותך?

"זה באמת משהו מטורף!! אין מילים לתאר. קהל שחי את הקבוצה, שדוחף, שמגיע לכל מגרש שאתה הולך וגם בעיר, נותנים הרגשה מדהימה. לא חושב שהיה בעשור האחרון, בליגה א', קהל כזה ולא הולך איתך רחוק, הם 'טופ' 6 בארץ."

ש. ובנושא אחר, מה דעתך על ההישארות בליגה של מ.ס אשדוד?

"ואוו! לעמוד ולהצדיע לצוות ולשחקנים. כל מילה מיותרת."

ש. ועל העלייה המרשימה של מכבי עירוני אשדוד לליגה א'?

"ממש שמח בשבילם ובשביל העיר. יהיה כיף לראות שנה הבאה את הדרבי. אני בטוח שזה גם ייתן הרבה צבע לליגה א'."

ש. האם אתה חושב שקיבלת מספיק הזדמנויות במ.ס אשדוד?

"נושא רגיש קצת.. בגלל זה עזבתי. אני חושב שבאותה תקופה, לזמן ששיחקתי, היו לי מספרים טובים ועדיין קיבלתי פחוט קרדיט משחקן כזה או אחר שלא נתן תפוקה. אז זה קצת שבר אותי וביקשתי להשתחרר מיידית. שוב, בדיעבד אולי הייתי צעיר ופזיז, אבל זה מה שהרגיש לי נכון באותו רגע וזה מה שעשיתי."

ש. האם העובדה שהחלפת הרבה קבוצות בקריירה (מלבד מ.ס, 6 קבוצות), מנעה ממך להתקדם?

"הייתי בקצת יותר קבוצות וברור ששחקן נודד מקבוצה לקבוצה זה פוגע וזאת אחת הטעויות שלי, שהעדפתי ללכת איפה שהציעו לי יותר כסף."

ש. מה רגע השיא שלך העונה?

"אין ספק במשחק נגד טבריה שהגענו טיפה בלחץ והיינו חייבים ניצחון אז גם כבשתי 3 שערים וגם בסיום ראינו שבאקה הפסידו ועשינו צעד ממש משמעותי לעלייה."

ש. לסיום, מה החלום שלך?

"לא יודע אם לקרוא לזה חלום. אבל חושב שהתבזבזתי כבר כמה שנים בליגה א' ואני צריך לחזור למקום הטבעי שלי וזה לאחת הליגות הבכירות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן