פסטיבל האוכל הים תיכוני מדיטרנה חוזר: שיהיה בתיאבון

מיטב המסעדות והמנות, בר משקאות, שוק אוכל ססגוני, הופעות חיות, מתחם לייף סטייל עם דוכני אמנות שונים ומתחם 'הופ' לילדים – בפסטיבל אחד. פסטיבל האוכל הים תיכוני של פסטיבל מדיטרנה חוזר! מחירי כל המנות – עד 35 ש"ח בלבד והכניסה חופשית

צילום: מסעדת סינטה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעוד כשבועיים, בתאריכים 14-21.06 יתקיים בעיר אשדוד פסטיבל מדיטרנה ה-7 למוזיקה, אמנות, קולנוע וטעמים ממדינות הים התיכון. השנה- יריד האוכל יתפרס במשך שלושה ימים בתאריכים 18-20.06- יחכה לכם יריד עשיר וטעים במיוחד עם אוכל חדשני של מיטב המסעדות בעיר, 'פוד טארק' ים תיכוני חגיגי, הופעות מוזיקה חיות בבמת ה'שואו קייס' עם האמנים המובילים את היצירה העכשווית בז'אנר מוזיקת עולם, דוכנים, בר אלכוהול של השלומפר החל מאוזו אורגינל ועד סנגריה ספרדי וכמובן יין ובירות קרות, מגוון דוכני אמנות והכל מול הנוף המהפנט של הים ברחבת המשכן בהשתתפות מסעדות מובילות בעיר אשדוד, שמבטיח חוויה משוגעת ובעיקר טעימה.

שף גיא פרץ שמנצח על הקולינריה בפסטיבל, יגיע עם ארבע משאיות טברנה 'פוד טראקיות' שלו ויגיש במשאית הדגים סרדינים ממולאים באריסה ולימון כבוש, מוגשים עם סלט עגבניות חריף, נתחי קוד מטוגנים בצ'רמלה מרוקאית ומנת פרנה קציצות דגים ומטבוחה. במשאית הטברנה אקספרס יוגשו סופלאקי קבב וירקות גריל, גירוס פרגיות יווני, עלי גפן ממולאים וצ'יפס יווני. במשאית השלישית תוכלו להנות מעוף מעושן על פחמים, מעשנת של בשרים עם אסאדו ופרגיות מעושנים והמשאית הרביעית תהפוך לבית קפה מפנק שיגיש קפה וחליטות, וופל בלגי וגלידה אמריקאית.

5135135613

מסעדת אטמוספירה תגיש באן בקר עם בשר שפינדרה מפורק ברוטב כמהין, המבורגר אטמוספירה ויקיטורי פרגית ושומן- מתובל במרינדת ירוקים.

גם המנה המנצחת, העראיס של מסעדת 'סינטה' תחכה לכם חמה וטעימה- פיתה קריספית ממולאת בתערובת בשר בקר עם טחינה ומנות נוספות – טורטייה סינטה- טורטייה במילוי סינטה וחזה עוף עם איולי עריסה וטחינה בצד, שווארמה בפיתה- נתחי שווארמה בפיתה עם טחינה ופטרוזיליה.

עדיין לא טעמתם את הפיצה המפורסמת של 'בלה'? יש לכם הזדמנות להתפנק על פיצה סלמון מעושן, על בסיס שמנת ורוטב עגבניות, פיצה זיתים ירוקים, פיצה שמנת פטריות, פיצה בצל ופרמז'ן- בסיס שמנת ומנת פסטה עם ירקות.

גם הדוכן המדהים של בני הדייג יחכה לכם עם מנת המבורגר עשוי מדג סלמון עם תיבול ים תיכוני בלחמנייה עם ירקות ורוטב איולי, שניצלונים וצ'יפס- נתחי דג קוד מצופים מטוגנים עם צ'יפס פריך, מוגשים עם רוטב הבית, פאייה דגים- תבשיל ספרדי המכיל אור ירקות ודג מוסר מאודה ומנת שווארמה דג- נתחי דג המוקפצים על הפלנצ'ה עם תבלין שווארמה, מוגשים עם מצע של מיני פיתה ברוטב טחינה ביתית ועמבה.

'גן סיפור' יגישו לכם את מנת הפסטה "היער השחור" השחורה המפורסמת שלה, ארנצ'יני כרובית, פוקצ'ה לבנה, פוקאצ'ה אנטי פסטי וסנט מור וקינוח שחור לבן- קוביות בראוניז עם גלידה וניל קרמל ולוטוס.

6346423242

(צילום: בר סלע הפקות)

בדוכנים מסביב תהנו גם מתפו"א אפוי ובטטה, צ'ורוס, פירות העונה חתוכים וקרים, בורקס, גבינות קשות מיוחדות, חלבה וטחינה בטעמים, כנאפה, מלבי, בקלוואה, מופלטה, ספינג', קוסקוס, סביח ופלאפל. מחירי כל המנות – עד 35 ש"ח בלבד
מיקום: כיכר הפסטיבל הממוקמת ברחבת המשכן לאמנויות הבמה אשדוד
ימים שלישי- חמישי. 18-20.06.2019. הכניסה חופשית

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן