נורית טופז אשת השנה של ׳ליונס׳

כמסורת השנים האחרונות גם השנה חילק מועדון ׳ליונס׳ באשדוד פרסים למצטיינים השנה זכתה נורית טופז לתואר אשת השנה ואילו: ציונה קום, עדנה חקאני ונמרוד ארקליס זכו בתואר אנשי המופת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני שעבר נערך טקס הענקת אות אנשי השנה והמופת של מועדון ׳ליונס׳ אשדוד, במעמד ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ועוד רבים וטובים מתושבי העיר שגדשו את האולם, ביניהם: אינג' צבי צילקר, חברי מועצת העיר יניב קקון, מאיר אברג'יל והלן גלבר, אילנה סיסו, מנהלת קשרי קהילה באדמה-אגן, חנה בן איון, מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות, אהובה עמרם, יועצת ראש העיר למעמד האישה, כמובן הזוכים ובני משפחותיהם, בכירי ארגון ה׳ליונס׳ בארץ וכמובן חברי מועדון ׳ליונס׳.

כנהוג בכל טקסי ׳ליונס׳, הטקס התחיל בקריאת תפילת השלום של הליונס על ידי נציב לשעבר של הליונס, אמנון אלתר. לאחר מכן ניגנה על כינור הכנרת הצעירה ירוסלבה קלביר. ראשון המוזמנים לברך ולשאת דבריו היהראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי שבירך את המועדון על פועלו הטוב בעיר, הן בפרויקט לגילוי עין עצלה אצל ילדי הגנים והן בהענקת אותות הוקרה לאנשים הפועלים למען הקהילה.

בזה אחר זה נקראו מקבלי האותות להגיע כדי לקבל את תעודות ההוקרה מידי נשיאת המועדון.כאשת השנה נבחרה נורית טופז, יזמית, מובילה תהליכי שינוי בנושאי הורות, קהילה וצרכים מיוחדים. פיתחה וייסדה את המודל "יש לי חבר מיוחד", סדנה לפיתוח כישורים חברתיים לילדים עם צרכים מיוחדים ומעלה למודעות את קבלת האחר. כמו כן, מרכזת בעיר את הפרויקט "זיכרון בסלון" להנצחת השואה, מזה חמש שנים. מרכזת את המיזם "תיק לכל תלמיד" ועוד פרויקטים רבים אחרים. 

2H8A7095

כאנשי המופת נבחרו: עדנה חקאני, ציונה קום ונמרוד ארקלים. עדנה חקאני, פעילה חברתית, יו"ר עמותת "אביבים בקהילה" הפועלת לטובת הקהילה בתחומים רבים ונועדה בין השאר להנציח את זכר בנה, סרן אביב חקאני, קצין המנהרות שנהרג בהתפוצצות הנגמ"ש ב 2004 וקיבל את צל"ש אלוף פיקוד דרום. גב' ציונה קום, היא מייסדת המתפרה החברתית הראשונה באשדוד.ונימרוד ארקליס, הדוגל בעשייה ברוח של "העברת לפיד הנתינה לדורות הבאים". היה בין מקימי המשמר האזרחי באשדוד ופיקד עליו ביד רמה כשלושה עשורים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן