אשדודית מצטיינת במד"א: "אחראית ובעלת יכולות מבצעיות גבוהות"

פיי דרויאן, בת 29, תושבת אשדוד, היא אחת מהעובדות המצטיינות של מד"א. השבוע, בטקס מרגש הוגשו תעודות הוקרה ל- 25 העובדים המצטיינים לשנת 2018 של מד"א

צילום: דוברות מד"א
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פיי דרויאן מאשדוד נבחרה כמצטיינת מרחב לכיש של עובדי מד”א, במהלך טקס המצטיינים השנתי של עובדי ועובדות מד"א. באירוע המרגש, שנערך במרכז מד"א בתל אביב, הוענקו כבכל שנה תעודות ומגני הוקרה ל-25 המתנדבים והעובדים המצטיינים במגן דוד אדום מכל רחבי הארץ. הפעם היו אלה 25 מתנדבות ועובדות, כלות הפרס. הטקס נערך מדי שנה בשיתוף ״ידיעות אחרונות״ במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל.

דרויאן, בת 29, תושבת אשדוד, החלה את דרכה במד"א בשנת 2005 כמגישת עזרה ראשונה. בשנת 2014 סיימה קורס חובשי רפואת חירום ומאז שימשה כמדריכה בקורסים למתנדבי הנוער ולקהל הרחב. במסגרת התנדבותה, מסייעת פיי רבות למשרד המתנדבים. פיי לוקחת חלק פעיל בפעילות הומניטרית של מד"א ואף מרכזת את פרויקט איסוף המזון "קמחא דפסחא" משנת 2006 ועד היום. היא משמשת קצינת משמרת במוקד המבצעים של מרחב לכיש, מרכזת את ההכשרה של תורני המוקד ומשמשת כממלאת מקומה של אחראית המוקד. פיי עובדת בצורה אחראית ועצמאית, תוך שהיא מפגינה יכולות מבצעיות גבוהות ולויאליות כלפי המערכת.

בטקס המרגש בנוכחות צמרת מד"א בירכו את העובדים המצטיינים. חיים דגן, יו"ר וועדת אות ועיטור במד"א: "מתנדבי ועובדי מד"א הם תמהיל של החברה הישראלית מכל המינים, המגדרים וקצוות החברה, אך המשותף לכולם – שפועלים מתוך אמונה בהצלת החיים, תוך ראיית טובת החולה בראש מעייניהם"

עוזר לייפר, יו"ר ועד עובדי מד"א: "בין היושבים כאן, מתנדבות ועובדות של הארגון אשר נותנות את מיטב ימיהן לטובת החברה הישראלית. כולם מצטיינים, העובדים, העובדות, המתנדבים, המתנדבות, וכל אזרח אשר בוחר לתת מזמנו למען הצלת החיים. אני מברך את כל המצטיינות ומודה לבני המשפחות על התמיכה והרוח הגבית".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: ״זהו יום חגיגי עבור הנשים המצטיינות, אבל אנחנו בהנהלה רואים את ההצטיינות מידי יום וליל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת להודות לבני המשפחה שלכן שתומכים בכן יום יום, אני מחזק את ידכן ובטוח שתמשיכו בעבודתכן המסורה למען הצלת חיים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן