אישומים חמורים נגד עו"ד מאשדוד: הושעה מהלשכה, המשיך לייצג, זייף ורימה לקוחות

עו"ד יבגני יודשקין מאשדוד, מואשם בעבירות של התחזות לעורך דין, קבלת שכר טרחה של 120,000 שקל במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף ושימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות. עו"ד יודשקין: "אני חף מפשע והייתי מוכיח זאת בשימוע"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום הגישה בשבוע שעבר כתב אישום כנגד תושב אשדוד, עו"ד יבגני יודשקיו, בן 43, בגין עבירות לכאורה של התחזות לעורך דין, קבלת שכר טרחה בסך 120,000 שקל במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף ושימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות.

מעובדות כתב האישום שהוגש לבית המשפט השלום בבאר שבע באמצעות עו"ד יואב קישון מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) עולה כי מדובר בעורך דין שקיבל רישיון לעיסוק בעריכת דין בשנת 2010, וכי בחודש פברואר 2014 הוא הושעה למשך 30 חודשים מלעסוק במקצוע, אך לפי הנטען הוא לא הודיע לכאורה על השעייתו ללקוחותיו וכן נטען כי המשיך לעבוד ולגבות כביכול שכר טרחה ולטענת הפרקליטות בכך הוא התחזה לעורך דין וקיבל את שכרו במרמה.

עוד עולה מעובדות כתב האישום כי תחילה ב- 2.6.13 הוא הורחק לצמיתות מלשכת עורכי הדין על ידי בית הדין המשמעתי של מחוז הדרום של לשכת עורכי הדין וכי בינואר 2014 הורה בית הדין על עיכוב ביצוע ההרחקה וב- 9.2.14 הורה בית הדין על ביטול ההרחקה לצמיתות ופסק על הרחקתו למשך 30 חודשים. ב- 25.6.14 הורה בית הדין הארצי של לשכת עורכי הדין על עיכוב הביצוע אך ב- 25.6.14 ביטל את העיכוב. בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את ההשעיה עד 15.7.14 ומאותו יום נטען כי עו"ד יודשקין הושעה למשך 30 החודשים שנקבעו.

בכתב האישום נגדו הכולל 7 סעיפים נטען כאמור כי כאמור לא הודיע ללקוחות על ההשעיה בין היתר נטען כי עו"ד יודשקין, הגיש לכאורה לבית המשפט בקשה מזויפת לדחיית דיון, שכביכול נחתמה על-ידי בתה של לקוחתו. הוא גם ייצג את בעלה של אותה לקוחה, בעת השעייתו, וקיבל שכר טרחה של 65,000 שקל.

כן נטען כי הוא קיבל לכאורה, אלפי שקלים מלקוחו לאחר שהציג בפניו מצג כאילו הוא עורך דינו המיצג אותו ומטפל בעניינו. כן נטען כי כביכול, גם לאחר שהודיע לבית המשפט שהוא מושעה ואינו יכול לייצגו, הבטיח ללקוח בכזב שייצג אותו וביקש ממנו סכום נוסף כשכר טרחה. בשני מקרים אחרים, טוענת הפרקליטות , קיבל עו"ד יודשקין מלקוחותיו אלפי שקלים אך לא טיפל בענייניהם כפי שהבטיח.

עו״ד יודשקין: ״צר לי על התנהלות המערכת נגדי״

עו"ד יודשקין מסר בתגובה כי: "נודע לי על הכוונה להגיש כתב אישום, בכפוף לשימוע. חומרי החקירה נאספו לאחרונה, טרם התקיים השימוע. צר לי על התנהלות המערכת נגדי, באופן שמוגש כתב אישום בלי שימוע. גם כך אני חף מפשע והייתי מוכיח זאת בשימוע" 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן