שלושה חיילים מאשדוד זכו לתעודות הצטיינות

בטקס מצטייני החטיבות והאוגדות השונות זכו שלושה חיילים אשדודים בתעודות הצטיינות. סמ״ר סוהר אופק, צוער בבה״ד 1, רס"ל יגאל קרנר וסל ליטל פייסחוביץ' המשרתים באגד 215

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחרונה התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל, בין המצטיינים סמ"ר סהר אופק, צוער בבה"ד 1 מאשדוד, וכן שני מצטיינים נוספים שקיבלו הצטיינות ממפקד אגד 215, אל״ם גיא מרקיזנו רס״ל יגאל קרנר וסמלת ליטל פייסחוביץ׳.

סמ"ר סהר אופק נקלע בשירותו לשני פיגועים. סהר למד במקיף ו', באשדוד. לאחר שהתגייס לגבעתי, היה מפקד כיתה ולאחר מכן היה בתפקיד קמב"ץ פלוגתי. סהר היה נוכח באיו"ש בשני פיגועים. שישה חודשים לפני השחרור – עלה להיות קמב"ץ ובתפקידו קישר בין הגדוד לפלוגה. לקראת סיום השירות, הציעו לסהר לצאת לקצונה, לבסוף הסכים ויצא לקצונה לוגיסטית, הוא מסיים עוד חודש קורס קצינים. בהתחלה היה במחלקת הניוד אשר אחראי על האספקה של הגדוד, פצועים והרוגים. על תפקודו המקצועי, קיבל הצטיינות.

על אירוע שזכור לו במיוחד הוא מספר: "כאשר הייתי בתעסוקה מבצעית, היה לי מאוד קשה מנטלית. יום אחד אמרו לנו שאנחנו יוצאים חמשוש וישר אחרי שיצאנו החלטנו אני והחיילים שאנחנו הולכים להתנדב בבית חולים. לאחר שעשינו זאת הרגשתי הרבה יותר טוב ושאני באמת עושה משהו משמעותי כחייל. זה חיזק אותי התגובות שקיבלנו מהצוות בבית חולים, וזה אירוע שתמיד אזכור".

רס"ל קרנר: ״גדלתי בגדוד הזה״

8647847533

רס"ל יגאל קרנר, בן 26 מאשדוד, משרת כנגד קשר בגדוד דרקון באגד 215, במסגרת תפקידו אחראי על הטיפול בכל הקשור בכלים של החיל וכלל הציוד של הגדוד, יגאל משרת בתפקיד כבר 4 שנים, הוא התגייס כטכנאי קשר אחרי קורס בבה"ד 7, הגיע לגדוד 55 כחייל סדיר, הפך לסמל מחלקה והחליט לחתום קבע. "אני מאוד מתחבר לתפקיד, אני אוהב את מה שאני עושה וגדלתי בגדוד הזה", אומר יגאל.

יגאל קיבל בעבר הצטיינות מנשיא המדינה על פועלו במבצע צוק איתן, ״זה דורש להיות במצב קצת אחר, כל פעם שהייתי עם חיילים ניסיתי להרים אותם למעלה, להיות בשבילם ולסייע להם״, מספר ומוסיף כי על ההצטיינות ממפקד האגד נודע לו מהקשר"גית של הגדוד: "זה מאוד מרגש, לא ציפיתי לזה בכלל, זה מאוד נחמד לקבל הערכה שכזו".

סמל פייסחוביץ: "דואגת לנשקים של הלוחמים"

7537535373

סמל ליטל פייסחוביץ מאשדוד, למדה במקיף ח' שם הרחיבה אזרחות וגאוגרפיה וכיום משרתת כנשקית באגד 215, במסגרת תפקיד זה אחראית על בדיקת תקינות הנשקים של הלוחמים.

על חוויה מיוחדת שזכורה לה מהשירות מספרת: "בסיום הקורס שעברתי קיבלתי ציונים מהגבוהים בקורס, תמיד שאפתי להצליח כמה שיותר ולהגיע הכי גבוה שאני יכולה, זו הייתה תחושה מדהימה בעיניי כשהבנתי שהצלחתי".

על מסירותה ותפקודה יוצא הדופן קיבלה ליטל את הצטיינות מפקד אגד 215, כשנשאלה מדוע לדעתה קיבלה הצטיינות זו השיבה" אני משקיעה את כל כולי במשימות וחותרת למצוינות בכל מה שאני עושה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן