פרידה ממנהלת בית ספר קשת: "מהמנהלות הטובות שהעיר הצמיחה"

אשת החינוך הוותיקה רינה גל, מנהלת בית הספר היסודי קשת באשדוד, פרשה השבוע לגמלאות אחרי 35 שנים במערכת החינוך. ראש העיר לסרי בירך: "מצוינת בכל היבט,את אשת חינוך ברמ"ח אברייך"

צילום: עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זוהי השנה ה -35 לעבודתה של גיל במשרד החינוך. וכעת היא פורשת לגמלאות. רינה התחילה את הקריירה החינוכית שלה בעיר כמחנכת בבית ספר "המגינים", לאחר מכן מחנכת וסגנית בבית ספר "הדר" עד לסגירתו, מדריכה ארצית בתחום התקשוב: פיתחה פרויקטים ארציים בתקשוב – "מנהיגות בראי הדורות" ומיזמים נוספים ברמה הארצית, הדריכה מנהלים ומורים בתחום התקשוב בעיר, במחוז ובארץ, ניהלה את בית ספר "ארזים" 6 שנים והביאה אותו להישגים גבוהים מאוד בכל התחומים, עבדה שנה כמפקחת ארצית במטה הארצי , ומאחר והיה חסר לה מאד הקשר הישיר עם התלמידים והמורים, היא חזרה לניהול וכך ניהלה את בית ספר "קשת" כ – 5 שנים, עד לעזיבתה בימים אלו.

כמנהלת בית ספר קשת היא פיתחה צוות מקצועי, הקימה סביבות למידה, העלתה את רמת ההישגים בבית הספר, ותרמה לאקלים מיטבי. המוטו שלה הוא כי כל תלמיד הוא יחיד ומיוחד ויש להוציא ממנו את כל הפונטציאל שבו ולהעצים אותו. צוות בית הספר מספר על רינה גל, כי היא מציבה מטרות ומשיגה אותן , היא חשובה מאד לצוות, נוהגת להעצים את עובדיה, מנהלת מאורגנת ומסודרת מאד, אישה אנושית, מתחשבת ואכפתית, תמיד מעניקה אוזן קשובה לצוות ולתלמידים, יודעת ותמיד מצליחה למצוא דרך להגיע אל התלמידים, מאד אהובה ומוערכת על ידי הצוות והתלמידים, היא תחסר להם מאד כעת כשהיא עוזבת.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוסיף כי "בשנים האחרונות הגעת לבית ספר קשת ועשית כאן מהפכה בלתי רגילה ואני אומר לך תודה באופן אישי ובשם העיר אשדוד.הדמות החינוכית שלך תמשיך להשפיע על החברה שלנו באשדוד ובמדינת ישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן