תיקון שבועות: ׳את אני והרוח׳

בתיקון ליל שבועות שיתקיים במונארט מרכז תרבות באשדוד, יערך אירוע בנושא זהות ומקום, הכולל מפגש מרתק עם קובי מידן ואיתי פרל על חייו ויצירתו של לאונרד כהן, מפגש כנה ופתוח עם לוסי אהריש על המציאות היומיומית של כולנו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ב״מונארט״ מרכז תרבות באשדוד, יערך בתיקון ליל שבועות אירוע בנושא זהות ומקום, הכולל מפגש יוצא דופן בהנחיית קובי מידן ואיתי פרל, על חייו ויצירתו של לאונרד כהן- היהדות, הבודהיזם, הנשים, הכתיבה, הסמים והאלכוהול, ההצלחות והכישלונות והפריחה המאוחרת.

מידן, שתרגם לעברית את שיריו וספריו של כהן, במבט מעשיר ומעמיק על חייו האישיים ועולמו הרגשי של לאונרד כהן, כשבין הסיפורים יפרל מבצע את השירים של כהן. ההגשה הנדירה של איתי פרל את שיריו של לאונרד כהן, סיפוריו המרגשים של קובי מידן והכימיה על הבמה בין השניים, סוחפים את הקהל לתוך ערב קסום.

89569868658

בהמשך יתקיים מפגש כנה עם עיתונאית ואשת התקשורת לוסי אהריש -"לא מתנצלת", על המציאות היומיומית של כולנו. בהרצאתה תספר האריש על התמודדותה עם היותה אישה, עצמאית, מוסלמית, ישראלית, מדימונה, לצד הגשמתה המקצועית כעיתונאית ומגישת חדשות באחד מאזורי הקרב המרכזיים במזרח התיכון. היא תשתף מה קרה בניסיון הפיגוע שעברה יחד עם משפחתה במחסומים בחזרה לישראל בגיל 5; מדוע התלבטה 27 שנים לאחר מכן, האם לקבל את הכבוד להדליק משואה ביום העצמאות של ישראל; איך זה לחגוג חגים יהודים לצד חגים מוסלמים ועוד.

בנוסף יערך מופע קצבי ומשעשע "את אני והרוח" בהשתתפות הרב נגנים וזמרים, בו מסכם הפזמונאי יורם טהר לב, את 71 שנות המדינה, דרך הסיפורים המצחיקים והשירים המרגשים על חברויות ואהבה, היסטוריה ופוליטיקה, וכל מה שקרה כאן בעשורים האחרונים.

תיקון ליל שבועות, יום רביעי ה-5 ביוני 2019 בשעה 19:00, ב״מונארט״- מרכז תרבות, אשדוד. טל׳. 08-8545130/1

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן