מופע מחווה לביטלס: ׳ביטלמניה׳

להקת מג'יקל מיסטרי טור, תגיע לבית אריה קלנג באשדוד עם "ביטלמניה", מופע מחווה לביטלס ויארחו את חמי רודנר ודניאל סלומון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" נפתחה במאי 2017 ומאז הספיקה לארח מגוון רחב של אמנים להופעות חיות ואינטימיות לצד מאות מבקרים שהגיעו ליהנות ממוזיקה איכותית. "הביטלמניה" הוא מופע הצדעה לביטלס של להקת מג'יקל מיסטרי, בו יבוצעו הלהיטים הגדולים של הביטלס מכל הזמנים ומכל הסגנונות.

המופע מזכיר ימי הביטלמניה המופלאים, גם בנראות של חברי הלהקה הלבושים בחליפות מעונבות כפי ש"ארבעת המופלאים" מהביטלס היום מתלבשים, וגם בביצועים המוזיקליים והאנרגיות הייחודיות לביטלס.

להקת MAGICAL MYSTERY TOUR (הידועה גם כמג'יקל בנד) היא להקת המחווה המובילה והגדולה בארץ. הלהקה מופיעה כבר במשך 15 שנים באופן קבוע בכל המועדונים הגדולים והאולמות והמובילים בארץ ולקחה חלק בפסטיבלים הגדולים והיוקרתיים ביותר (תערוכת הביטלס ולבירפול בישראל, פסטיבל ישראל, פסטיבל הסרטים בחיפה, פסטיבל הסרטים בירושלים, פסטיבל הביטלס בחולון ועוד).

שלום תשובה, מנהלו האמנותי של מיזם 'מוזיקה בקלנג' מספר לנו כי, "על מנת לשחזר את הסאונד הייחודי של הביטלס, מנגנת הלהקה בדיוק על אותם כלי הנגינה עליהם ניגנו חברי הביטלס: גיטרת הבס הייחודית של מקרטני- בס ההופנר, הגיטרות של האריסון ושל לנון: ריקנבקר, גרץ', ואפיפון, וסט תופים של לודוויג כמו של רינגו."

יום חמישי ה-30 במאי 2019 בשעה 21:00, בבית ׳אריה קלנג׳, אשדוד. טל׳. 08-9221883

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן