כפפות הזהב של ג׳ראפי

אשדוד10 בחר ביואב ג'ראפי לשחקן המצטיין של מ.ס אשדוד. השוער שהיווה בורג מרכזי בהישג המדהים של הקבוצה, זכה השנה לזימון בכורה ומכובד לנבחרת ישראל ונראה כי עבורו, רק השמיים הם הגבול. ג'ראפי: "כיף גדול להיבחר לשחקן המצטיין העונה״

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השחקן המצטיין של מ.ס אשדוד לעונת 2018-19 הינו יואב ג'ראפי, שבאוגוסט הקרוב יהיה בן 26. סך הכל ג'ראפי פתח בהרכב הקבוצה 28 פעמים העונה, מתוכן שמר על רשת נקייה חמש פעמים ועצר שני פנדלים, כאשר אחד מהם היה מול יוסי בניון במשחק הפרישה של האחרון, אולי רגע השיא שלו העונה, בניצחון החשוב במחזור הלפני אחרון באיצטדיון טדי. יחד עם זאת, יואב היווה אי של יציבות עבור המועדון העונה וביצע התקדמות יוצאת מין הכלל, שלא נעלמה מעיני המאמן הלאומי, אנדי הרצוג, שזימן אותו לסגל הנבחרת לראשונה בקריירה של ג'ראפי.

יואב שנולד בתל מונד וגדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, נרכש על ידי מ.ס אשדוד בשנת 2013. כעבור שנה הושאל להפועל רעננה ובעונת 2015 חזר לאשדוד ועזר לה לעלות חזרה לליגת העל. שווי כרטיסו של יואב ג'ראפי נכון לכתיבת שורות אלו הוא 650 אלף אירו והוא חתום בקבוצת מ.ס אשדוד עד לשנת 2021. קשה להאמין שבקבוצה יצליחו להשאיר אותו עד תום חוזהו לאור יכולתו המופלאה, שגוררת התעניינות רצינית מצד הקבוצות הגדולות בליגה.

מה שככל הנראה יקרה הוא, שסוכנו הכל יכול, דודו דהאן, יגזור קופון שמן במיוחד על החוזה הבא של השוער הצנוע והנהדר. בראיון בלעדי ומיוחד ל"השבוע באשדוד", כשהוא שוהה בחופשה בחו"ל, מסכם ג'ראפי את העונה הקשה שהסתיימה בטעם מתוק במיוחד.

ג'ראפי: "מסע מטורף שייזכר לעוד הרבה שנים"

מה תחושות שלך בעקבות העונה האישית המוצלחת שלך?

"תחושות טובות. היו לי שתי מטרות בתחילת העונה. אחת היא להשאיר את הקבוצה בליגה והשנייה היא לקבל זימון לנבחרת ישראל. שמח שהצלחתי לעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי."

איך קיבלת את ההישארות בליגה כנגד כל הסיכויים?

"זאת השנה השלישית שאני משחק עם אשדוד בליגת העל ותמיד נשארנו בליגה לקראת סוף העונה. אבל הפעם זה באמת היה מסע מטורף שייזכר להמון שנים."

איך זה להיות שוער בקבוצה שעברה כל כך הרבה תהפוכות העונה?

"ברור שהיינו מעדיפים יציבות. אבל הגענו למצבים שהיה צריך לעשות שינויים בקבוצה בשביל להשאיר אותה בליגה. שמח שזה עבד לנו ובאמת הצלחנו."

מה רגע השיא מבחינתך העונה?

"הזימון לנבחרת ומשחק ההישארות במחזור האחרון. אלה היו רגעי השיא העונה."

תאר בבקשה את הקשר שלך עם מאמן השוערים, איתי זילפה.

"הקשר שלי ושל זילפה זה קשר מיוחד. אנחנו הרבה יותר משחקן ומאמן. הפכנו להיות חברים לחיים, כאלה שמדברים על הכל, כולל הכל. התחברתי אליו ממש וכמובן שאני כל יום לומד ממנו משהו חדש גם במגרש וגם מחוץ למגרש."

האם אופיר מרציאנו מהווה מודל עבורך?

"אופיר זה אחד האנשים שאני יותר מעריך ואוהב בכדורגל. גבר וחבר אמיתי. הוא עשה דברים גדולים מאשדוד. גם יצא לאירופה וגם הגיע להיות השוער הראשון בנבחרת. אני מהתחלה כשהגעתי הסתכלתי על הדרך שהוא עושה וידעתי שזה משהו שאני רוצה לעשות אחריו.

ולסיום, מה החלום שלך?

"החלום זה להתקדם מקצועית ולהגיע לקבוצה גדולה, או לצאת לאירופה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן