גיבוש למתנדבי "הקרן לידידות"

באולם "הקרן לידידות" ברובע ב' באשדוד התקיים מפגש מתנדבים מגבש ומעשיר ביוזמת שירן טייב אלמקייס, רכזת המתנדבים באשדוד ויבנה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום חמישי התקיים מפגש מתנדבים מגבש ומעשיר ביוזמת שירן טייב אלמקייס, רכזת המתנדבים באשדוד ויבנה. המתנדבים, בגילאים מגוונים ושלל עיסוקים, כולם תורמים מזמנם האישי ללא כל תמורה, ואחת לשבוע מבקרים בבית של קשיש בודד בעיר ומעניקים לו שמחה, חיוך ועניין.

שירן הודתה לכולם בחום על תרומתם שאינה מובנת מאליה וכן עדכנה את המתנדבים, כי נערכים שינויים ארגוניים בקרן. לאחר פטירתו של הרב אקשטיין ז"ל, הוחלט שבתו תיטול את המושכות והקרן ממשיכה במלוא התאוצה לדאוג לקשישים בודדים בישראל. המתנדבים נהנו מכיבוד טעים ומהרצאתה של רות מזרחי, מתנדבת בעצמה עם קשישה מרובע ב', רוזה ללוש, בביתה צולם הסרטון האחרון עם הרב אקשטיין ז"ל, זמן קצר בלבד לפני פטירתו.

ההרצאה "מעבדות- לחירות- לעצמאות", עסקה בחיינו כחלק מעם ישראל וכאנשים פרטיים, אשר נדרשים ללא הרף לפעול למען שחרור הנפש וגילוי האושר הפנימי, כאשר הנתינה הינה חלק בלתי נפרד מכך. המשתתפים הודו בחום לשירן על הארגון המופתי ולרות על הרצאה מרתקת, ולסיום קיבלו מהקרן שי צנוע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן