אשדוד במקום השביעי באירועי חנייה

18,761 אירועי חנייה נרשמו באשדוד בשנת 2018 והיא מדורגת במקום השביעי בין הערים בארץ. מדובר בעלייה של 34% מהשנה שקדמה לה. הנתונים נחשפו במהלך כנס ישראל לחנייה, תנועה ותחבורה 2019

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עלייה במספר אירועי חנייה באשדוד, כך עולה מנתונים שנחשפו בכנס ישראל לחנייה, תנועה ותחבורה 2019.

בכנס שנערך ביוזמת המגזין "חנייה ותרבות" שהתקיים לאחרונה בירושלים, חשף ניצב אמנון אלקלעי, ראש אגף השיטור במשטרת ישראל נתונים חמורים בכל הקשור לאירועי חניה המתרחשים בערי ישראל, אשר לדבריו, מעסיקים מאוד את משטרת ישראל במהלך השנה כולה במקום לעסוק בנושאים חשובים יותר.

לדברי ניצב אלקלעי, המשטרה פתחה בשנה החולפת למעלה מחצי מיליון אירועים שקשורים לחניה. מדובר ב-1 מכל -5 מקרים שהמשטרה פותחת ועוסקת בהם. מדובר ב- 316,000 אירועי חסימת מעברים, 102,000 מקרים של רכבים החונים במקום אסור כ-90,000 מקרים של השתלטות על מקומות חניה פרטיים והסגת גבול חניה פרטית.

ירושלים מובילה באירועי חנייה עם 45,000 אירועים. אשדוד, מדורגת במקום ה- 7 עם 18,761 אירועי חנייה בשנת 2018 . מדובר בעלייה של 34% מהשנה שקדמה לה.

ניצב אלקלעי: "אירועים אלו באים לידי ביטוי בכך שאנשים משתלטים על מקומות חניה, ועושים פעולות יזומות שמגיעות לכדי אלימות. הרבה מאוד אנשים חונים בחניות פרטיות שלא שייכות להם, למרות שמדובר בעבירה פלילית. יש כאלו שחונים באדום לבן ובאוטובוסים".

לדבריו, הרשות המקומית היא הגורם המרכזי המוביל שצריך לטפל בבעיה זו. "אני חושב שהדבר המרכזי שצריך לעשות הוא מניעה. הרשות המקומית היא הגורם המוסמך המוביל יש להם את היכולת גם אכיפה מקצה לקצה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן