מחפשת חתונה ברשת: "בואו נעזור יחד לאורלי למצוא זוגיות"

אורלי אלגמיל, בת 36 מאשדוד, גרושה ללא ילדים, מחפשת להכיר בן זוג להקים אתו משפחה. פסוט שכתבה חברתה, גרר מלא תגובות ובינתיים לא פנו אליה בפייסבוק והיא מקווה שבין קוראי "השבוע באשדוד" היא תמצא את האחד. “הייתי רוצה בן זוג שיהיה אדם טוב, שידע להכיל אותי ושיש ל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני שעבר עלה פוסט מרגש בפייסבוק של אורלי אלגמיל בת 36 מאשדוד שמחפשת בן זוג לחתונה והקמת משפחה. אורלי, גרושה ללא ילדים כבר כמעט עשור, מנהלת מפעל ברחובות ובת העיר אשדוד מחפשת פרק ב' בחיים. היא אישה יפה, עם נשמה ענקית, אוהבת ויש בה הרבה אהבה להעניק לגבר שיקים איתה משפחה ויהיה אבי ילדיה.

וכך נכתב בפוסט של המאמנת הזוגית שלה, שזכה ללייקים ושיתופים: "בואו נעזור יחד לאורלי למצוא זוגיות. תכירו את אורלי אלגמיל בת 36 מאשדוד, אופטימית חסרת תקנה, שמעצימה נשים בזמנה הפנוי! אורלי אוהבת לרקוד סלסה וריקודי עם ומחפשת גבר בגילאי 38-43 לקשר שיוביל למיסוד והקמת משפחה. אורלי היא אחת הבחורות הטובות והאיכותיות שהכרתי ומי שיהיה איתה פשוט יזכה! מוזמנים לתייג מתאימים והכי חשוב לשתף!"

אורלי, למה את לא כתבת את הפוסט בעצמך?

״כי אני בנאדם מאוד צנוע, ולכן העדפתי שחברתי תכתוב, אבל לא ציפיתי לכזו כמות של תגובות״.

נכון לעכשיו למרות התגובות האוהדות לטענתהֿ, לא קיבלה פניות מיוחדות ומאוד שמחה שניתנה לה ההזדמנות דרך העיתון לאתר את המיועד.

מה את יכולה לספר על עצמך?

"אני בנאדם אופטימי וחיובי, עברתי גירושין לפני 9 שנים, ועם הזמן יותר התחזקתי. על אף שאני יוצאת עם גברים זה לא ממש מוביל בסופו של דבר לאנשהו. כתבתי לא מזמן שיר שנקרא: ״משחק הבושות״ וזה בדיוק אחד על אחד על מה שאני חווה.״

איזה גבר את מחפשת?

״גבר בין הגילאים 38-43, שהוא בעל אופי טוב, שתהיה בינינו כימיה עם המון אהבה ונתינה. אדם שיאהב אותי, שיכיל אותי, ויעריך אותי. רצוי שיהיה בעל חוש הומור ואופטימי כמוני. שנעשה המון דברים ביחד ואמון הדדי ושיש לו רצון להקים משפחה ואהבה לילדים, כי אני מאוד רוצה ילדים״.

איזה מן אשה את?

״אני בחורה מאוד משימתית, חברותית ונעים לדבר איתי״.

האם קיבלת פניות לאחר פרסום הפוסט?

״לא קיבלתי פניות אישיות מיוחדות מגברים, אבל הכל פתוח. אני מאמינה שאם יש זיווג ראוי הוא משמיים, וכל היקום יעשה השתדלות על מנת שזה יקרה״.

מה דעתך על השתתפות בתוכניות ריאלטי למציאת אהבה?

״דווקא השבוע החלטתי להירשם לתוכנית ״חתונה ממבט ראשון״ ואני מחכה שיחזרו אליי. המשתתף בתוכנית עידו חמדי (תושב אשדוד לשעבר. ע.ב) הוא מאוד הטעם שלי״.

אורלי מעדיפה שיפנו אליה גברים דרך המייל של המערכת: [email protected]

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן