אלא כבדת שמיעה מאשדוד איבדה את התוכי שלה: "אני מאוד קשורה אליו"

ב-3 במאי התוכי נעלם ומאז אלה מנסה למצוא אותו ומבקשת את הסיוע של כולם . במידה ושמעתם על תוכי שנמצא באשדוד או בסביבת העיר אשדוד תיצרו איתה קשר דרך שליחת הודעת ווטסאפ ( אלה כבידת שמיעה ויכולה להשיב רק דרך ההודעות)- המספר שלה 054-7772039

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדובר על קשר מיוחד בין אלה טרבינסקי כבדת שמיעה לסופה( שם חיבה שאלה נתנה לתוכי ) הם הצליחו לתקשר אחד עם השני באופן מופלא למרות הקשיים ויתרה מכך , הם השלימו אחד את השני .

אהבה שנוצרה בינהם במהלך השנתיים וחצי האחרונות הפכה לזוגיות מושלמת . הם תקשרו בינהם למרות שאלה אינה שומעת אותו היא הבינה אותו וסופה ( התוכי ) הבין אותה.

הקשר בינהם היה כלכך חזק עד כדי כך שבלילות הראשונים שהתוכי סופה היה בכלוב , הוא היה משתולל ללא הפסקה, אלה, אשר ראתה אותו חש באי נוחות ,שחררה אותו להסתובב חופשי בבית.
סופה, בלילות היה מגיע למיטה שלה ויחדיו הם היו ישנים כמו זוג עד הבוקר . מאז גם התוכי הסתובב חופשי בבית , לא נכנס יותר לכלוב והסתובב ביחד עם אלה בבית . מעיין הסכם שהם רקמו בינהם ללא מילים ומתוך הבנה .

ב-3 במאי התוכי נעלם ומאז אלה מנסה למצוא אותו ומבקשת את הסיוע של כולם . במידה ושמעתם על תוכי שנמצא באשדוד או בסביבת העיר אשדוד תיצרו איתה קשר דרך שליחת הודעת ווטסאפ ( אלה כבידת שמיעה ויכולה להשיב רק דרך ההודעות)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן