מצלמות המוקד העירוני באשדוד חשפו: נחש צפע גדול שנלכד בשכונה בעיר

אין ספק שהשרב הכבד עושה את שלו וגם הנחשים החלו לצוץ. נחש הצפע שנלכד שוחרר לאחר מכאן בשטח מורחק מאזורי אוכלוסייה לשטח הטבעי שלו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היום המצלמות פעלו בזירה קצת שונה מהרגיל , לפני כשעה ברחוב יותם המלך ,נחש  צפע גדול , על שביל ההליכה . תושבת העיר שהייתה ערנית מיד דיווחה למוקד העירוני . מיד עם קבלת הדיווח הופנתה מצלמת מוקד רואה לעבר המקום עליו דיווחה התושבת שראתה את הנחש .

בטווח זמן של שתי דקות מרגע הדיווח החל המוקד הרואה לשלוט על הארוע. במקביל יהונתן שפיגל מסיירת המוקד העירוני 106 שהינו גם לוכד מוסמך שעבר הכשרה ביחד עם עוד 20 עובדי עירייה הוזנק למקום . עד הגעתו המוקד העירוני שמר על קשר טכנולוגי באמצעות המצלמות וקשר פיזי עם התושבת באמצעות הנייד.. הנחש נלכד ושוחרר לאחר מכאן בשטח מורחק מאזורי אוכלוסייה ובזכות כך גם הנחש יכול להודות למוקד העירוני שהוחזר לשטח הטבעי שלו

 

המוקד העירוני באשדוד באמצעות במוקד הרואה פרס ברחבי העיר כ-400 מצלמות בשטחים הציבוריים במטרה לשדרג את ביטחון התושב ולקבל תמונת מצב עדכנית 24/7 על העיר .ה מטרה הנוספת הינה לקבל שליטה מהירה על אירוע חריג במידה ויש .

דוד דבש מנהל מרכז שליטה ובקרה 106 :"ראשית אנו רוצים להודות לתושבת העיר , שראתה את הנחש ומיד דיווחה למוקד העירוני, לא עזבה את המקום וגם הרחיקה אנשים עד להגעת סייר המוקד העירוני . בזכות המצלמות אנו יכולים לשלוט תוך דקות באירוע וכאשר מדובר בבעלי חיים השליטה היא חשובה מאוד מאחר והם יכולים להמשיך לנוע למקומות מסתור שלא ניתן להבחין בהם. באמצעות המצלמה אנו עוקבים אחריהם ומכוונים את הצוות המקצועי"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן