למה משתלם לכם להתחיל למכור את המוצרים שלכם באינטרנט

אם יש לכם חנות פיזית אתם משקיעים בה מן הסתם לא מעט. בעיצוב, במוצרים עצמם, באווירה בתוכה וכמובן בשיווק. חנות פיזית זה מצוין אבל היום אתם כבר לא יכולים להסתמך רק עליה. אתם חייבים למכור את המוצרים שלכם גם באינטרנט וכדאי שתעשו את זה כמה שיותר מהר. אתרי מכירות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם אתה לא שם – אתה לא קיים!

את המושג "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" כולנו מכירים בהקשרים אחרים. אבל בכל הנוגע למכירות באינטרנט, זה נכון כפליים. כולם היום מחפשים את מבוקשם ברשת, משווים מחירים ומעדיפים את הנוחות של הגעת המוצר עד הבית. אם לא יהיה לכם אתר קניות באינטרנט, לא רק שלא תמצו את פוטנציאל המכירות שלכם אלא גם תשלחו לא מעט לקוחות פוטנציאליים שלכם היישר לזרועותיהם של המתחרים שלכם. אתרי מכירות יש היום בכל תחום ובטוח שיש גם בתחום שלכם. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא יהיה לכם ייצוג ברשת, שלא תהיו חלק מהתחרות ושאחרים יזכו בלקוחות שלכם.

אין סוף לקוחות מכל מקום בארץ.

עד עכשיו הסתמכתם על העוברים ושבים בקרבת החנות שלכם כמו גם על תושבי האזור שמכירים אותה ונכנסים לקנות בה מידי פעם. בחנות פיזית פוטנציאל הלקוחות מוגבל מאוד והוא תחום ברדיוס מסוים ולא מעבר לכך. יש כמובן את מרכיב המיקום שככל שהוא יותר מרכזי ועם חניה ייכנסו לחנות יותר לקוחות.  אתרי מכירות באינטרנט נהנים מרדיוס… אין סופי! הרי אפשר להזמין את המוצרים מכל מקום בארץ ולקבל אותם במשלוח, כך שכמות הלקוחות והמכירות שלכם יכולה להיות אדירה. בנוסף, העולם היום הוא כפר גלובאלי ואם תחליטו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם גם לחו"ל, עם חנות וירטואלית אין סיבה שזה לא יקרה.

עלויות מזעריות ביחס לחנות פיזית

זה אולי הפרמטר המשכנע ביותר, זה שאתם חייבים לתת לו תשומת לב מרבית. החנות הפיזית שלכם כרוכה באין ספור הוצאות, הוצאות שיכולות להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים בחודש וזה עוד לפני שהתחלתם להכניס כסף. אתם צריכים לשלם שכירות, צריכים לשלם חשמל, מים, ארנונה, משכורות לעובדים והוצאות נוספות. אתרי המכירות לעומת זאת דורשים מכם הוצאה נמוכה מאוד ביחס לחנות הפיזית. עלות הקמת החנות הווירטואלית מזערית יחסית, תצטרכו לשלם כמה עשרות שקלים על דומיין ומעבר לכך ההוצאות החודשיות הקבועות שלכם יהיו נמוכות במיוחד. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות עם ייצוג אינטרנטי בעיקר כשהעלויות הן מגוחכות יחסית לחנות פיזית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן