מי כייס אישה בת 80 בשוק? "סבתא באה לשלם את הקניות ומישהו כייס אותה"

ג'יזל איילה בת ה- 80 המוכרת בשם הכינוי "בובה" הוציאה את קצבת הביטוח הלאומי שלה ושמה במעטפה. היא יצאה לקניות ובאופן מפתיע "נעלמה" המעטפה שהכילה 3,500 שקלים במזומן. הנכדה של ג'יזל: "סבתא ערכה קניות לאזכרה לבן שלה וכוייסה". אז אם מצאתם מעטפה עם כסף אנא החזיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ג'יזל איילה, בת ה- 80 המוכרת היטב לסוחרים במרכזון ברובע ו' בכינוי "בובה”. היא משכה את קצבת הביטוח הלאומי שלה, ממנה היא מתקיימת, הכניסה אותה למעטפה ויצאה לערוך קניות במרכזון ברובע ו'. לפתע גילתה כי המעטפה עם הכסף נעלמה. היא חיפשה את המעטפה במקומות בהן קנתה, בתקווה שהמעטפה נפלה על הרצפה, אך לא מצאה.

מספרת נכדתה נועה: "סבתא גרה ברובע ו'. היא הלכה להוציא את קצבת הביטוח שלה, הכסף היה במעטפה. היא הלכה לעשות קניות לאזכרה של הבן שלה שמתקיים ביום ראשון שילמה בחנות הירקות, והכניסה את המעטפה בחזרה לכיס. כשבאה לשלם בחנות אחרת ראתה שהמעטפה לא אצלה, זו אישה מאוד אחראית, היא תמיד עושה קניות בשוק של ו' כולם מכירים אותה, היא הולכת ובודקת שלא נפל לה, כנראה כשהיא באה לשלם אז כויסה, או כשהיא ישבה באחד הקיוסקים ולקחו לה את זה, היא נחה בין הליכה להליכה בגיל שלה" .

לדברי נועה, המשפחה פנתה לבעלי עסקים במרכזון וביקשה לבדוק איתם במצלמות האבטחה על מנת לראות מה קרה למעטפה ומי כייס את סבתא שלה. "ניסתי למצוא ולא מצאנו, ביקשנו מכמה חנויות לראות במצלמות אבטחה, בכמה חנויות אמרו לנו לבוא לראות" והמשפחה אכן מתכוונת להגיע ולראות את מצלמות האבטחה שבמרכז. "סבתא שלי אישה מבוגרת שחיה מקצבת ביטוח לאומי. עצוב שיש אנשים כאלו שלא אכפת להם שהם גוזלים כסף מאישה קשישה".

אז אם הייתם במרכזון שברובע ו' ונתקלתם במעטפה עם כסף מזומן, אתם מוזמנים לעשות מעשה טוב ולהשיב את האבדה לבעליה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן