מופע: פסטיבל "שיר ישראלי"

שלושה ימי מופעים בבית 'יד לבנים' עם מופעי מוזיקה ישראלית משובחת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בואו לעצור לרגע וכמו שאריק איינשטיין שר: "לקחת פסק זמן". לחזור לרגעים אחרים, אלה שאפשרו לנו לשמוע שיר מההתחלה ועד הסוף, להקשיב למילים, למנגינות המופלאות ולשיר עם הלהקות, עם חבורות הזמר הארץ ישראליות בפסטיבל "שיר ישראלי" שיארח במשך שלושה ימים בבית 'יד לבנים' באשדוד חבורות זמר ולהקות מרחבי הארץ עם אמני זמר עברי שייקחו אותנו לארץ ישראל הישנה והטובה.

"שירים כמו יין טוב" עם גבי ברלין -ערב שכולו שירת רבים עם גבי ברלין וחבורות זמר משירי הרוכבים, שירי הרועים, שירי הלהקות הצבאיות ושירי אדמה ועד שירי נופי הגליל, הגלבוע, הנגב והעיר, ערב שכולו אהבת הארץ ושיריה.

אולם קפה תיאטרון, בית 'יד לבנים', יום שלישי, 28/5/19, בשעה 21:30

הגבעטרון בת שבעים-מופע חגיגי לציון 70 שנה לגבעטרון, למדינה ולזמר העברי שיכלול את מיטב הקלאסיקות מכל השנים. במופע יבצעו חברי הגבעטרון שירים אהובים מקום המדינה ועד היום: ים השיבולים, בת שישים, עמק שלי, שוב יוצא הזמר, הללויה, ועוד רבים וטובים.

אולם בית 'יד לבנים', יום שלישי, 28/5/19, בשעה 19:30

"קריבושי וחברים". דוד קריבושי, מיקה קרני, אורי בנאי ואילן לייבוביץ' במופע מצחיק ומרגש משירי השלישיות והצמדים הגדולים בזמר העברי-מופע שכולו חוויה נוסטלגית לשירים הנפלאים של 'גשר הירקון', 'החלונות הגבוהים', 'הנשמות הטהורות', ‘ועוד.

אולם מופעים בית יד לבנים, יום רביעי, 29.5.19, בשעה 19:30

"כטוב בעיניהם" – הגדוד העוורי-מופע מרתק מצחיק וחד פעמי של הרכב מוסיקלי איכותי המציב על הבמה זמרים וזמרות עיוורים לצד נגנים וזמרים רואים! קולות מדהימים וביצועים בלתי נשכחים לקלסיקות ישראליות בניהולה המוסיקלי של גילה חסיד.

אולם קפה תאטרון, יום רביעי, 29.5.19, בשעה 21:30

"נגן אקורדיון ישן" עם אפי נצר ושיריו-ערב שירה ענק עם גדול מנחי שירת הרבים, מי שהלחין אין ספור להיטים כמו מלכות חרמון, ציפורים נודדות, שלום על ישראל, בלדה לחובש, שובך יונים, פרחים בקנה ורבים אחרים.

. אולם מופעים בית יד לבנים. יום חמישי, 30/5/19, בשעה 19:30

להקת ציפורי שיר בתכניתה "המנגינה היא שקובעת": מופע חדש של להקת "ציפורי שיר" בערב זה תתארח דפנה דקל , ילידת העיר אשדוד . להקת "ציפורי שיר" תבצע במופע את שירי שלישיית 'הגשש החיוור', שלשיית 'השלושרים', שלישיית 'הנשמות הטהורות', שלום חנוך, יונתן גפן, אריאל זילבר, יאיר רוזנבלום,ועוד.

25626363

אולם קפה תאטרון. יום חמישי, 30/5/19, בשעה 21:30

פסטיבל "שיר ישראלי", בהפקת בית 'יד לבנים', ימים שלישי-חמישי, 28-30/5/2019 בבית ״יד לבנים״, אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן