בפעם השלישית: פסטיבל היפ הופ באשדוד

שלושה ימים(28-30.5) של חגיגת תרבות ההיפ הופ המבוססת על חמשת היסודות: גרפיטי, די ג'יינג, ראפ, ביטבוקס וריקוד ברובע ו' באשדוד. הכניסה חופשית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתאריכים 28 – 30 במאי 2019 ייערך פסטיבל: VAV היפ הופ ישראלי באשדוד זו הפעם השלישית. גם השנה הפסטיבל ישלב את חמשת האלמנטים המרכיבים את תרבות ההיפ הופ: גרפיטי, די ג'יינג, ראפ, ביטבוקס וריקוד.

 

במשך שלושה ימים יערכו סדנאות הפתוחות לקהל, בניהן סדנת גרפיטי, ביטבוקס, יצירה וברייקדאנס. בנוסף, מדי יום יתקיימו מופעים שונים מעולמות ההיפ הופ: מופעי ריקוד של קבוצת האנסטפבולז וקבוצת אלפנקס – קבוצות ברייקדאנס יצירתיות המופיעות בכל העולם, מופעים מוזיקאליים חדשניים, ביניהם של כוכבי סדרת הרשת המצליחה "ביטים" ג'הבי אקו ועופרי קירל, הופעת מקור של ההרכב פורץ הדרך מבוא הדודאים, מופע של הצמד החדש צגאי ויעל, מופע של הצמד המוכשר הולידי ובאזוב ומופע של הצמד החם והמרענן של השנה בהיפ הופ הישראלי שרק וצוקוש. 

754753733

75373736734

זו השנה הראשונה לקיום תחרות ייחודית של אמני גרפיטי – תחרות שמתקיימת לראשונה בישראל, בעלת שיפוט ארצי ובינלאומי. שני אמני גרפיטי יבחרו להתחרות בכתיבת אותיות על פי עקרונות הגרפיטי ובצורה יצירתית במיוחד. התחרות בהובלה של אמן הגרפיטי המצליח "one love" ובחסות "מונטנה" .

כמידי שנה פסטיבל VAV מארח את כל בתי הספר למחול ולתנועה באשדוד ומחוצה לה, ומציע להם לקחת חלק פעיל במופע מרהיב של סגנונות ההיפ הופ השונים.

עופרי קירל צילום פזית גאוטה Medium

צילום: פזית גואטה

VAV מתקיים במסגרת 'מרחב יצירה אשדוד' הפועל מטעם עירית אשדוד והחברה העירונית לתרבות. מרחב יצירה גוף יוצר הפועל להנגשת תרבות ואמנות איכותית, תוך קידום אמנים מקומיים במרחב הציבורי. את הפסטיבל מובילים יוצרים אשדודיים מסצנת ההיפ הופ הארצית הפועלים על בסיס קבע והינם חלק אינטגרלי ממגוון פעילויות בתרבות ההיפ הופ בעיר: ליאור "הולידיי" קוגן, מפיק אמנותי בפסטיבל VAV מנחה ומפיק אירועי היפ הופ ברחבי הארץ ,ראפר רקדן, ומורה להיפ הופ ; דודי " one love " שובל מנהל אמנותי בפסטיבל VAV אמן גרפיטי וציורי קיר ; אלעד "EBOX" רובק – מנהל את תחום הביטבוקס בפסטיבל VAV, ביטבוקסר. כל המובילים הם אנשי חזון לחינוך וליצירת חברה טובה יותר, כשההיפ הופ על חמשת האלמנטים שלו מהווה אמצעי להגיע לכך.

פסטיבל VAV נקרא על שם רובע ו' באשדוד, שם יתקיים הפסטיבל גם השנה. ובו צמח הזרם העיקרי של רקדני הברייקדאנס וההיפ הופ בעיר. רובע ו' נמנה עם הרבעים הוותיקים באשדוד, וממוקם בצד המזרחי של העיר, ומאופיין באוכלוסייה הטרוגנית המורכבת מתושבים ותיקים לצד צעירים, עולים ותיקים לצד חדשים, חילוניים ודתיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן