פסטיבל האוכל באשדוד חוזר

מתי בפעם האחרונה טעמתם לחמג'ון תורכי, בטטה ווארה הודית, פריקסה טוניסאי, חאצ'פורי גיאורגי, קוסקוס מרוקאי ועוד המון מנות משלל מטבחים וסגנונות קולינאריים מסביב לעולם – במקום אחד?

צילום: עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מיטב המסעדות בעיר מציגות מנות מיוחדות במשך יומיים של הפסטיבל הקולינארי הכי שמח שיש – והכל במחיר 10 שקלים בלבד. לא לשכוח לשריין ביומן – פארק גן אלישבע, ימים רביעי וחמישי, 29-30 למאי, החל מהשעה 18:00 ואילך. הכניסה חופשית.

מראשית הקמתה ועד ימינו – העיר אשדוד משכה אליה עולים מעשרות מקומות בעולם, אשר מטבחיהם היוו השראה לסצינה הקולינרית התוססת והמרגשת שמתרחשת בעיר אשדוד על שלל מסעדותיה, מסעדות שהשפים שלהם מביאים שפה קולינרית ייחודית, שילוב של עכשוויות לצד געגוע למטבח המסורתי של אמא, באווירת הים התיכון שהעיר פרושה לאורכו.

מכאן הגו ב"חברה לתיירות אשדוד" את הרעיון של פסטיבל "עמים וטעמים", שמציע למבקרים במתחם אחד, מנות מכל רחבי העולם, על פי 99 העדות שחיות בעיר.

73535735

673473573537

לאחר ההצלחה הגדולה של הפסטיבל בשנה שעברה – בחברה לתיירות מבטיחים כי השנה צפוי פסטיבל מושקע לא פחות, עם המון מנות חדשות שיצטרפו למגוון הקולינארי הגדול.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 29-30 במאי. תחת ניהולו של היועץ הקולינרי של הפסטיבל, השף ירון בן חמו, יגישו למעלה מ-40 ממסעדות העיר מנות המייצגות מטבחים שונים מרחבי העולם.

לצד האוכל, גם האווירה בפסטיבל תהיה בסגנון בינלאומי, כאשר להקות מוזיקה ומחול אתניות יופיעו לאורך הערב על הבמות וירקדו וינגנו מוזיקה ממדינות שונות בעולם – סמבה ברזילאית, מוזיקה אנדלוסית ערבית, מופע מחווה לביטלס ול"כוורת", שאנסונים צרפתיים ועוד. מלבד ההופעות, טרובדור איטלקי, נגן בוזוקי יווני, רקדניות ברזילאיות ועוד יסתובבו לאורך הערב בין הדוכנים השונים.

הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום, מחיר כל מנה 10 ₪ בלבד.

פסטיבל "עמים וטעמים", פארק "גן אלישבע" אשדוד 29-30 במאי בשעות 18:00-23:00

לפרטים נוספים: עמוד הפייסבוק "תיירות אשדוד – Visit Ashdod"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן