נפצע בחוג ג'ודו ותובע פיצוי מביטוח תלמידים

נער בן 16 שנפגע בחוג ג'ודו במתנ"ס ט' באשדוד, תובע מעל ל-70 אלף שקלים מחברת כלל במסגרת ביטוח תאונות אישיות תלמידים

צילום: אילוסטרציה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה שהגישו הוריו עולה כי לפני 8 שנים, כשלמד בכיתה ב' בבי"ס רננים באשדוד, הנער נפגע במהלך קרב תחרותי בחוג ג'ודו במתנ"ס ט', כשנפל יחד עם מתחרה נוסף על היד. מיד לאחר הפגיעה הילד פונה על ידי הוריו לסניף של ביקור רופא בו אובחן כי הוא סובל משבר עם תזוזה במרפק. כמה ימים לאחר התאונה הוא נותח תחת הרדמה כללית בבית חולים איכילוב בת"א לצורך שיחזור וקיבוע של המרפק. חודש אחר כך עבר ניתוח נוסף באותו בי"ח לצורך הסרת הפינים באמצעותם קובע המרפק.

עו"ד דותן לינדנברג טוען בתביעה בהתבסס על חוות דעת מומחה מטעמו, כי מאז הניתוח הנער סובל מצלקת ומהגבלה בתנועות ויישור המרפק. בחוות דעת המומחה שצורפה לתביעה נקבע, כי הנער סובל משבר במרפק בדרגה 4 ומנכות משוקללת בשיעור של 19% בגין עיוות עצם המרפק, הגבלת תנועה ויישור המרפק ובגין הצלקת הניתוחית.

מכיוון שתקרת ביטוח תאונות אישיות תלמידים במקרה של 100 אחוזי נכות עמדה ביום התאונה על 376 אלף ₪ ומדובר בנכות בשיעור של 19%, חברת הביטוח נדרשת לשלם פיצוי בסך 71,400 ₪ בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, מיום האירוע ועד ליום התשלום בפועל וכן הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד ומע"מ.

עו"ד דותן לינדנברג: "חשוב לציין כי ביטוח תלמידים במסגרתו מבוטחים כל הילדים מגיל 3 ועד גיל 18, מכסה כל פגיעה בילד/בנער גם מחוץ למסגרת הבית ספרית 365/24/7 עד לסכום התקרה המקסימלית המשתנה מעת לעת. לכן, בכל פגיעה במהלך הפעילות הבית ספרית, מחוצה לו, גם בחו"ל ואפילו בחופש הגדול, הילד/נער מכוסה על ידי ביטוח זה לפי שיעור הנכות שנקבעה בעקבות הפגיעה. חשוב לדעת כי תביעה מתיישנת בהגיעו של הילד לגיל 21 לכן יש להגיש התביעה עד למועד זה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן