71 שנה למדינת ישראל: תכירו את מחלקות הדואר מרחוב העצמאות ורחוב הציונות

לדואר ישראל מעל 1,000 דוורים שמחלקים דברי דואר וחבילות בכל הארץ, מדן ועד אילת, בגשם, בשרב ובכל תנאי מזג אויר. ערב יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל ביקשנו להציץ לרגע אל תוך עבודתן של שתי דווריות מאשדוד הפועלות ברחוב עצמאות ורחוב הציונות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תכירו את שושנה עמוס, בת 50, תושבת אשדוד ואם לשלושה ילדים. שושנה עובדת בדואר ישראל כדוורית מזה 20 שנה ומחלקת מדי יום מאות דברי דואר וחבילות באזורה, לרבות ברחובות העצמאות והציונות. רחל אלקבץ, בת 34, תושבת אשדוד אם לבת, עובדת בדואר ישראל מזה כשנה ומחלקת מדי יום מאות דברי דואר וחבילות באזורה, לרבות ברחובות העצמאות והציונות.

שושנה ורחל מציינות כי הן מאוד אוהבת את עבודתה שהיא אומנם קשה, אך יש שכר בצידה. שתיהן מציינות כי "העבודה הזו מאפשרת לתת שירות לאותם אנשים שאנו פוגשות ביום יום ותוך כדי נוצרו יחסים טובים ואנו תמיד מתקבלות בחום על ידי הדיירים. אנחנו מאוד אוהבת ספורט אז ההליכה בשטח היא גם הנאה גם כאשר חם מדי או קר מדיי כי מבחינתן הכי חשוב לתת שירות טוב".

לדבריהן, תפקיד הדוור השתנה בשנים האחרונות ומאז שהציבור החל להזמין חבילות. "הלקוחות הפרטיים שולחים פחות מכתבים מבעבר ועיקר המכתבים מגיעים כיום מחברות עסקיות ששולחות חשבונות בנקים, דוחות, תשלומים ועוד. מצד שני הציבור החל להזמין הרבה חבילות מחו"ל, כאשר רק השנה חילקנו בדואר 65 מיליון חבילות. הרחובות שבהם אנו מחלקות דואר – העצמאות והציונות, הם הרחובות שזו השנה השנייה מהם הזמינו הכי הרבה חבילות מחו"ל. חלק משמעותי מתוכן חילקנו אנחנו הדווריות והדוורים, כאשר חבילות קטנות שנכנסות לתיבות הדואר, מחולקות ישירות בבתי התושבים או במרכזי החלוקה. בשנים האחרונות מתבצעים מהלכים לייעול ושיפור השירות". עוד הן מציינות, "צוידנו במדפסות אישיות שמאפשרות לנו סריקת הודעות על דבר דואר רשום, וחתימה על אישור מסירה בסמראטפון והתגובות של הציבור חיוביות מאוד".

שושנה ורחל מסכמות כי "לחלק דואר ברחובות העצמאות והציונות, זו חוויה שונה, זה כמו לקבל כל יום תזכורות על מה שהעם היהודי עבר עד שהגענו לעצמאות שלה ייחלנו. אנו מאחלת לתושבי אשדוד חג עצמאות שמח".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן