למען בעלי מוגבלויות: רכב נגישות חשמלי בפארק אשדוד-ים

פארק אשדוד ים ממשיך בהנגשת הפארק לכלל המבקרים וכעת מעמיד רכב נגישות חשמלי מיוחד לטובת מבוגרים ובעלי מוגבלויות המגיעים ליהנות מהפארק מהיפים והמושקעים בארץ. יוזם המהלך, סגן ראש העיר שמעון כצנלסון: "מוטלת עלינו החובה לתת מענה ראוי לכלל האוכלוסייה המגיעה לבקר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מנהלת פארק אשדוד-ים, בשיתוף עם החברה לתיירות אשדוד וגופים נוספים – ממשיכים כל העת לפתח את הפארק – ולתת מענה מונגש ומסייע גם לטובת הציבור הנזקק לכך. כעת התחדש הפארק ברכב חשמלי מיוחד בעל רמפה מכאנית המתכווננת לגובה המדרכה/קרקע, המיועד לאפשר לנכים ולאנשים עם מוגבלויות להגיע כמעט אל כל חלקי הפארק.

 

כצנלסון חדש

שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר ויוזם הבאת רכב הנגישות לפארק, יחד עם חבר סיעתו הממונה על התיירות, מר גרשון פלדמן, עוסקים כל העת בפיתוח הפארק והאטרקציות בו. "עלינו כחברה, מוטלת האחריות והחובה לתת מענה ראוי והולם עבור כל אדם המגיע לבקר בפארק, ונמשיך לפתח ולקדם את נושא הנגישות", אמר כצנלסון.

הרכב, המתופעל ע"י אנשי מנהלת הפארק, יעניק שירות במהלך ימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:30 בבוקר ועד 16:00 אחה"צ (בתיאום מראש, בטלפון: 088502529). אבי ביטון, מנהל פארק אשדוד-ים מציין כי השירות החדש הוא המשך טבעי למאמץ המתמשך להנגיש את כלל הפארק ומתקניו – עבור כל חלקי האוכלוסיה. "בקרוב תותקן בפארק מערכת הנגשה קולית מתקדמת עבור עיוורים ולקויי ראייה, המספקת חווית התמצאות והכוונה עצמאית לכל המבקרים הנדרשים לכך", אומר ביטון.

 

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן