המזל הרע היכה בפעם השלישית: פנחס שנהרג מגראד, איבד את שני דודיו מפיגועים

פנחס מנחם פשווזמן חסיד גור בן 21 מאשדוד שנהרג מפגיעת גראד הובא למנוחות בהר המנוחות בירושלים בהלוויה המונית וקורעת לב . פנחס חטף רסיסים לאחר שכגונן בגופו על עוברת אורח שניצלה והוא נהרג. אמו של פשווזמן ז"ל איבדה בעבר שני אחים בנסיבות טרגיות בפיגועים קשים .

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המזל הרע היכה שוב במשפחת פשווזמן. פנחס מנחם פשווזמן הי"ד, חסיד גור בן 21 נשוי ואב, נפגע באורח אנוש מרסיס טיל שנפל בעיר במטח הכבד לעבר אשדוד. הוא הובהל לבית החולים אסותא במצב אנוש אבל נפטר מפצעיו. הוא הובא למנוחות בהלוויה קורעת לב בהר המנוחות בירושלים. ההלוויה בהשתתפות האדמו"ר מגור יצאה מבית המדרש של גור בירושלים שעות אחדות לאחר מותו.

פנחס מנחם ז"ל צעד ברחוב ברובע ו' כשהחל מטח כבד לעבר אשדוד. כשנשמעה האזעקה הוא מיהר לחפש מחסה והגיע לבניין סמוך, הוא הצליח להגיע עד הלובי של הבניין ולא הספיק לעלות קומה במדרגות כשרסיס גראד שנפל בסמוך פגע בו ופצע אותו באורח אנוש. אחת מתושבות העיר שאף היא הגיעה לכניסת הבניין ואושפזה לאחר שכנפגעת חרדה, סיפרה כי פנחס מנחם ז"ל גונן עליה והציל אותה. אך הוא עצמו ספג את הפגיעה הקטלנית, הובהל לבית החולים שם נאלצו להכריז על מותו.

פנחס מנחם ז"ל נולד בעיר בית שמש, אביו, רבי חיים דב פשווזמן מחשובי חסידות גור בבית שמש ומורה מפורסם. אמו, חיה רחל עברה טרגדיה במשפחתה כששכלה שני אחים. האם לבית פרידמן איבדה אח אחד מרדכי יהודה פרידמן שנהרג בפיגוע האוטובוס בהר מרון, ואח נוסף אליהו זאב פרידמן ז"ל באסון גשר בנות יעקב. המוות הכה בה ללא רחם כשאיבדה את בנה פנחס מנחם.

פנחס מנחם ז"ל למד בבית שמש תחילה בתלמוד תורה "פני מנחם" והמשיך בישיבת גור. לאשדוד הגיע לאחר נשואיו, הוא הותיר אישה ופעוט בן שנה וחמישה חודשים.

יוסי ויצמן שמתגורר בבניין סמוך היה הראשון שהגיע אל פנחס מנחם : "הייתי בממ"ד עם המשפחה שמעתי את האזעקות זכוכיות נופלות ושברים שנפלו אצלי בחצר, יצאתי החוצה הבנתי שהייתה נפילה, ראיתי את הפצוע נפל על הרצפה, הוא היה בין הכניסה לבניין לבין המדרגות. אני מהלחץ ומהבהלה גררתי אותו פנימה 4-5 מטר לכיוון הכניסה למעלית, שמתי יד על הצוואר ראיתי שיש דופק יצאתי החוצה והתחלתי לצעוק למד"א, מישהו שיכול לעזור ולסייע, לא היה אף אחד. באזור היו כמה אנשים ושכנים שצעקו ממול ומעל, חזרתי פנימה ובדקתי אם אני יכול לעזור ולסייע לו, כשחזרתי פנימה שכן מקומה 6 היה איתו ביחד גם כן בדק אם יש לו דופק וחיכינו לכוחות הצלה, יצאתי שוב וצעקתי מד"א אחרי 20 שניות מד"א הגיעו וכיוונתי אותם לכיוון הפצוע, פינו אותו ישר לבית החולים". ויצמן מוסיף: "דלת הכניסה לבניין נפגעה מהנפילה. נאלצתי לדחוף אותה כדי לאפשר לכוחות ההצלה להיכנס. "הדלת הייתה תקועה היא התעקמה מהפיצוץ, חזרתי לבית להירגע".

פנחס מנחם ז"ל לא הספיק להגיע לגיל 22 , הותיר אישה וילד. יהי זכרו ברוך!

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן