'פלייאוף טיים'

קבוצת האדומים אשדוד סיימה את העונה הסדירה ב'סטייל': ניצחון ביתי מרשים בתוצאה 2-4 נגד עירוני קרית גת, שמבטיח את מקומה ב'פלייאוף' העלייה לליגה הלאומית. בשישי הקרוב: פתיחת הפלייאוף באיצטדיון ׳הברפלד׳ מול מכבי שעריים (15:00)

צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של עמוס וזאנה אירחו ביום רביעי שעבר באיצטדיון הסינטטי, לעיני 500 צופים את הקבוצה הצנועה של עירוני קרית גת, במסגרת המחזור השלושים של ליגה א' דרום, שנערך בחול המועד פסח וחתם את העונה הסדירה. האדומים הציגו משחק התקפי מצוין בצד אחד, שהתבטא בשלישייה מרהיבה של עידן שריקי, אך משחק הגנה נרפה בצד השני, שבא לידי ביטוי בספיגת שני שערים מיותרים מול קבוצת תחתית. בשישי הקרוב תצא האדומים אשדוד למשחק חוץ קשה נגד מכבי שעריים, שסיימה את העונה במקום השלישי. ניצחון יעלה את האדומים לגמר פלייאוף ליגה א', נגד המנצחת במשחק בין הכח עמידר רמת גן למכבי הרצליה.

אשדוד ידעה שהיא תלויה בעצמה ושיחקה בביטחון. כבר בדקה התשיעית עלו האדומים על הלוח כאשר חילופי מסירות של בהתקפה יצרו מצב מסוכן ברחבה. שריקי מסר לצ'קול, שניסה לעבור והכדור ניתז מההגנה לוורקאט גאדיף, שגילגל מקרוב פנימה את שערו השני העונה. 1-0 לאדומים והקהל החל לשיר שירי הלל לקבוצתו. האדומים המשיכו ללחוץ ושתי דקות לאחר השער, גאדיף יכול היה להשלים צמד, אך פספס את כדור הרוחב של נועם תרועה. בדקה ה-22 המופע של עידן שריקי יצא לדרך. המגן הימני של האדומים, נוגן חן הגביה כדור מדויק לראשו של שריקי, שנגח נהדר וקבע 2-0 למארחת. בדקות הבאות האורחת מקרית גת נכנסה למשחק וביצעה כמה התקפות מסוכנות. בדקה ה-27 הקשר גל אביב היה פנוי ברחבה ובעט מעל לשער. בדקה ה-34 אותו גל אביב מסר כדור עומק נפלא לכיוונו של רון בוגנים שבנגיעה חכמה, בעט לפינה כדור שפגע בקורה וחדר לרשת של אלון אאולוב חסר הסיכוי. קרית גת חזרה למשחק ומנגד האדומים נלחצו במקצת. דקה להפסקה גאדיף ניסה בעיטה חכמה ברגל שמאל מצד ימין ופספס במעט את המסגרת.

המחצית השנייה כמו קודמתה, נפתחה בלחץ של האדומים. בדקה ה-57 מסירה נפלאה של נוגן חן, חתכה את כל הגנת קרית גת והגיעה לשריקי, שחדר לרחבה ובסיומת נהדרת העלה את האדומים ליתרון של 3-1. צמד לשריקי וצמד בישולים למגן המוכשר נוגן חן בן ה-24. האדומים אשדוד המשיכה ללחוץ ובדקה ה-77 הגבהה טובה של אבירם ברוכיאן, שנכנס כמחליף (במקום נועם תרועה), נחתה על הראש של עידן שריקי, ששוב נגח מדויק, קבע 4-1 והשלים שלושער. שריקי בן ה-37 העלה את מאזנו ל-19 שערים אישיים ואם האדומים רוצים להתקדם בפלייאוף ולאיים בצורה רצינית על הכרטיס לליגה הלאומית, עליו להמשיך את הכושר הנהדר שהוא נמצא בו. בדקה ה-92 אדי אדרי חלוץ קרית גת חתם את תוצאת המשחק, כאשר עבר את אאולוב וגילגל פנימה מול שער חשוף.

בסיום כאמור ניצחון נאה לאדומים על יריבה נוחה. היכולת ההגנתית של האדומים צריכה להדאיג את הצוות המקצועי לקראת המשחק החשוב מול מכבי שעריים. הגנת האדומים ספגה העונה 39 שערים, וזה הכי הרבה מבין שמונה הראשונות בטבלה. לשם השוואה, היריבה במשחק הקרוב, מכבי שעריים שסיימה במקום השלישי בטבלה, ספגה רק 18 שערים.

עבודה מרובה של עונה שלמה מתנקזת למשחק אחד, עם שאיפה לעוד כמה. לא הרבה נותנים סיכוי לאדומים אשדוד לתת 'פייט' אמיתי לאריות של ליגה א' דרום. מה שעומד לזכות האדומים הוא הקהל שלה. הקבוצה צריכה אותו בשישי הקרוב יותר מכל ובמועדון מצפים למאות רבות של צופים שיצבעו את איצטדיון 'טוטו' ביבנה באדום וידחפו את קבוצתם.

בעקבות ביקוש לכרטיסים, החליטה הנהלת מכבי שעריים להעביר את משחק הפלייאוף מוך האדומים אשדוד לאיצטדיון 'הברפלד' בראשון לציון. זאת אומרת, שביום שישי הקרוב האדומים אשדוד ישחקו נגד מכבי שעריים באיצטדיון ׳הברפלד׳ בראשון לציון, המכונה גם איצטדיון 'הסופרלנד'.

יאיר אזולאי: "זכיתי להנהיג כמה חדרי הלבשה באהבה גדולה"

7547575ט373

מי שאמור להנהיג את האדומים הוא הקפטן יאיר אזולאי בן ה-41, שחגג לידת בן השבוע. הבלם הותיק כבר עבר הכל בקריירה הארוכה שלו, שהחלה אי שם בשנת 1995 בהפועל אשדוד, טרם האיחוד. ביום שישי הקרוב הוא אמור להיות מעורב בפרק חדש בהיסטוריה של האדומים האשדוד, שמחפשת לעשות צעד לעבר הליגה הלאומית. בראיון ל"השבוע באשדוד" הוא מסכם את העונה הסדירה שהייתה.

איך אתה מסכם את העונה הסדירה?

״בהתחשב שזאת עונה ראשונה בסדר ציפיתי ליותר נקודות ומקום גבוה אבל בסדר יחסית למה שהמועדון עבר זה בסדר״.

האם אתה רואה את עצמך כמנהיג של הקבוצה?

״אחד המנהיגים כן, כי הכי מבוגר ניסיון מזוהה עם המועדון רגשית והחיבור לקהל והמחיובות הפוכת אותך באופן אוטומטי לאחראי ואז חייב להנהיג ובשנים האחרונות לשמחתי הרבה הייתי וזכיתי להנהיג כמה חדרי הלבשה באהבה גדולה של השחקנים״.

אם אתה מתכנן להמשיך עונה נוספת?

״אמשיך לשחק לא יודע כרגע אבל בתפקיד שאקבל אשב עם המועדון והבעלים ונחשוב מה הכי טוב לשני הצדדים לתווך הארוך ,יכול אוהב וומרגיש שכן אבל ימים יגידו״.

 מה רגע השיא העונה מבחינתך?

״אין ספק שהמשחק נגד יבנה עם מגרש מלא בקהל כמו פעם ונצחון יפה היה ציון דרך,עבור המועדון שהוכיח שהוא מסוגל לחזור להיות פקטור בקהל תומך ואוהב . והמשחק נגד כפר שלם שגם אני וגם בן משפחה שלי אפק אזולאי כבשנו באותו משחק זה כייף משמח וגם שחקן נוער של המועדון אז היה לנו כייף״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן