מכונת שערים

שימי ביטון, חלוץ בית"ר אשדוד מליגה ג' מרכז כבש העונה 42 שערים ב-30 משחקים. בראיון לאשדוד10 מסכם ביטון את העונה: "היו לנו את כל הכלים לעלות ליגה״

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית"ר אשדוד מליגה ג' מרכז סיימה את העונה הנוכחית במקום החמישי, כאשר היא כובשת 106 שערים וזוכה להרבה מחמאות על הכדורגל ההתקפי שלה. מי שאחראי על לא מעט משערי הקבוצה הוא החלוץ הנפלא וסגן מלך שערי ליגה ג', שימי ביטון שמספק את נקודת המבט שלו לגבי העונה שלו ושל בית"ר אשדוד.

שלום שימי. ספר על עצמך בבקשה

"אני 'אשדודי' בן 26. גדלתי במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. משם עברתי לקבליו יפו, אזור, שיכון המזרח. לאחר מכן, פרשתי מכדורגל לשלוש שנים וחזרתי לשחק באדומים אשדוד, משם לקרית מלאכי ואז בית"ר אשדוד."

איך התחושה להבקיע 42 שערים בעונה? זה משהו לא רגיל

"אין כיף כזה. זאת הרגשה מספקת שאי אפשר להסביר אותה."

איך אתה מסכם את העונה שלכם ומה הציפיות לעונה הבאה (במידה ותישאר)?

"העונה הזאת הייתה פספוס אחד גדול. באמת שהיו לנו את כל הכלים לעליית ליגה. אין מה לעשות ממשיכים עם הפנים קדימה. במידה ואמשיך בקבוצה אעשה הכל בשביל להעלות את הקבוצה למקום הראוי לה, שזה ליגה ב' ומעלה. מאמין שבמידה ואשאר אנחנו נבנה את הקבוצה כדי שתתמודד ברמות הכי גבוהות שיש."

מה תוכל לספר על מערכת היחסים שלך עם יוסי קנפו?

"המערכת יחסים שלנו טובה מאוד. היו הרבה סיטואציות במהלך העונה שאני יעצתי לו ואותו דבר לגבי. אני אוהב להקשיב לאנשים עם ניסיון."

האם אתה חושב שתוכל להשתלב בליגות גבוהות יותר לאור היכולת שהצגת העונה?

"אני שיחקתי בליגות גבוהות יותר (ליגה א' וב'). אני מאוד רוצה לחזור לשם ואפילו יותר. אני חושב שאני יכול להשתלב ולתרום מהניסיון שלי בליגות הגבוהות."

ציינת מקודם שגדלת במ.ס אשדוד. דעתך על מצבה?

"חבל מאוד. הם לא אמורים להיות במצב הזה ובטח לא במקום הזה. זאת קבוצה שקשורה אליי איך שלא נסתכל על זה. גדלתי וחונכתי בה וחבל לי מאוד שהיא תרד ליגה. יש לה מחלקת נוער נפלאה ולא מגיע לה קבוצה כמו מ.ס אשדוד, בליגה הלאומית."

ולסיום, מה החלום שלך?

"החלום שלי זה להתחתן עם הבת זוג שלי (גל), שאני מאוד אוהב ובעזרת ה' להקים איתה משפחה. כל השאר זה בונוס".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן