השופט הטוב

בבוקר שלפני ליל הסדר יצא שופט הכדורגל ותושב העיר אשדוד, פליקס ויליק לשמח ילדים בבית החולים 'אסותא'. השופט הותיק הצטלם איתם, העניק להם הפתעות וגרם להם לחייך והרבה. פליקס: "מתעסק בספורט ולא בפוליטיקה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השופט פליקס ויליק, המשמש כשופט וקוון בליגות א' וב' לבש את מדי השיפוט של ההתאחדות לכדורגל והגיע לבית החולים 'אסותא' בעיר. פליקס נכנס למחלקות הילדים, חילק להם מתנות והצטלם איתם. "הגעתי מטעם זה שאני שופט כדורגל. התקשרתי למזכירה של בית החולים, הצגתי את עצמי וביקשתי להגיע לביקור מטעם ההתאחדות לכדורגל והיא מיד הסכימה. לפני חודש פניתי למנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר וכמובן שהוא הסכים”, סיפר פליקס ויליק על היוזמה לאשדוד10.

WhatsApp Image 2019 04 28 at 18.40.201

פליקס שנולד במולדובה ועלה לישראל בשנת 1990, מתגורר מאז בעיר אשדוד ומחוץ למגרש הכדורגל עובד ככרטיסן בחברת 'אפיקים'. בסופי השבוע הוא במגרשי הכדורגל, משמש כאמור כשופט מטעם איגוד השופטים מזה כ-28 שנה. הוא הסביר על היוזמה החשובה ועל התחושות: "אני בא מעולם הכדורגל. מתעסק בספורט ולא מעניין אותי פוליטיקה. הכוונה היא ליצור עוד חברויות. ממש כאב לי הלב על הילדים. בני 11, 12 ו-13 והם חולים. זה ממש לא נעים להישאר בבית חולים בערב חג."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן