בפעם השניה: חג השכנים יתקיים באשדוד

יוזמה חגיגית בחסות "היחידה" לשכונות וותיקות והון אנושי בשותפות מלאה עם מרכז "כיוונים”: חוגגים יחד את חג השכנים ביום שלישי ה-14.5.19

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חג השכנים מקורו מצרפת ומתקיים במקביל בכ-36 מדינות בעולם. השנה עיריית אשדוד ובאר שבע הן הערים היחידות שבחרו לקחת את החג הזה כפרויקט עירוני. חג השכנים מתקיים בברכת ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי שמייחס לטיפוח השכונות הוותיקות חשיבות עליונה.

זו השנה השנייה בה מתקיים החג, הודות "לב"ינה-התנועה ליהדות חברתית" שהרימה את הכפפה ומנגישה את הפרויקט בכל הארץ.

מורידים שולחן, מארגנים כיסאות, מסדרים מפה ועליה מוסיפים מאכל מסורתי , חטיף אהוב , משקה מיוחד שכל משפחה בוחרת להביא איתה. כל חברי הקהילה זוכים להכיר ולעבור חוויה מחברת ומהנה של תרבות רב גונית.

החג הזה מחזיר עטרה ליושנה, ילדי שנות ה60, 70 וה80 היו משחקים אחד אצל השני. מאכלים מעדות שונות היו חוצים קומות ושכונות בעיר. זמנים שדלתות לא היו סגורות, כל אחד יכל לבקר בחלק אחר בעולם בסיבוב שכנים בבניין אחד והמגוון של ההון האנושי יצר כוך היתוך חברתי.

"היחידה" לשכונות ותיקות והון החברתי, היא מחלקה חדשה המוקמת בימים אלי ע"י חבר המועצה מאיר אברז'ל שממונה על תיק השכונות הוותיקות ונושא זה קרוב לליבו.

אנו רוצים להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לגב' אתי לוגאסי מנהלת את מרכז "כיוונים", למנהלי המנהלות של השכונות הוותיקות (א-ח) למר רמו ברגיג , מר אורי סבח, מר יעקב ביטון ולמר איציק מויאל על הדלת הפתוחה ועשייה למען תושבי האזור שלהם. לוועדי הבתים שכבר נרשמו לפרויקט.

"היחידה", מזמינה אתכם ב14.5 ביום שלישי, בשעות אחה"צ לחגוג איתנו את חג השכנים הראשון באשדוד. אם גם אתם רוצים לחגוג אתנו ולקבל כלים וסיוע צרו קשר עם משה בנייד- 0504221531, במייל- [email protected] ובדף הפייסבוק החדש- ׳היחידה לשכונות הוותיקות והון החברתי באשדוד׳

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן