מערכות קירור תעשייתי – מי צריך את זה?

אלפי עסקים תלויים בפתרונות קירור בכדי שיוכלו לספק לקהל לקוחותיהם שירות רציף ואספקה קבועה. החל מבתי עסק קטנים כגון מכולות ופיצוציות ועד כדי מלונות, מסעדות, שירותי קייטרינג ועוד, לכולם מכנה משותף אחד – הצורך באמצעי קירור עוצמתיים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 מערכות קירור תעשייתי כוללות בתוכן מקררי שתייה, מקררי ויטרינה, מקפיאים שוכבים ואפילו חדרי קירור. כל בעל עסק יודע היטב איזו מערכת עליו לבחור בכדי לאחסן סחורה בקירור אופטימלי לאורך זמן. לדוגמא, סופר מרקטים זקוקים למקררי תצוגה גדולים ופתוחים בכדי לאחסן את כל מוצרי החלב. אופן הצגה זה של המוצרים מאפשר לשמור על קירור אידיאלי ובנוסף המקרר עצמו נגיש מאוד ללקוחות השונים אשר מעוניינים לקחת מוצר מהמדף.

איך לבחור מקרר בצורה נכונה
ראשית, עליכם להבין מהי כמות האספקה אותה אתם צריכים לאחסן במקרר. נסו להבין מה היקף הלקוחות החודשי שלכם ולגזור מכך את הנתח שיש להשאיר כסחורה לאחסון. מכולות קטנות יאלצו להחזיק מקררי שתייה, מקפיאים לארטיקים ואולי כמה מקררי תצוגה עבור מוצרי חלב. לעומת זאת, בתי מלון יאלצו להחזיק סחורה בכמויות גדולות יותר ולכן יצטרכו מספר מקררים תעשייתיים ואם מדובר על מלון מרכזי שבו שוהים אלפי אנשים בחודש יש צורך אפילו בחדרי קירור.
מדדו את השטח המיועד למערכות הקירור. זכרו שאתם מנהלים עסק ולקוחותיכם ואתם יחד צריכים להיות בעלי גישה קלה ונוחה למקררים בכדי לקחת מוצרים. לכן בצעו מדידת שטח מראש וקחו בחשבון שעליכם לחשב גם את זווית פתיחת הדלת של המקרר בהנחה ומדובר על דלת שנפתחת כלפי חוץ.

לסיום, הבינו מה התקציב שאתם מעוניינים להשקיע במערכת קירור חדשה. כמובן שלא רצוי לחסוך במערכות השונות מפני שבסופו של יום מדובר על המנוע של העסק. ללא פתרונות קירור שיאפשרו לכם להחזיק סחורה טרייה, אתם לא תוכלו להגדיל את נפח הרווחים.

מה חשוב לזכור?
מעבר לכך שההבנה לכך שהמקררים הם אלה שמסוגלים להגדיל את הרווחים של עסקכם, עליכם להבין שאתם מגדילים את ההוצאות החודשיות. מערכות קירור תעשייתי דורשות המון חשמל ותחזוקה נכונה ולכן מדובר על הגדלת היקף ההוצאות החודשיות שלכם ויש לקחת זאת בהתאם וביחס להכנסות.

חדרי קירור דורשים תחזוקה באופן קבוע ובכדי לדעת שאתם תמיד עם יד על הדופק ואין תקלה שמחכה לכם מעבר לפינה, רצוי להתקין מערכות בקרה ושליטה שונות שמאפשרות לכם גישה מלאה לכל פן התחזוקה של חדר הקירור. באמצעות המערכות הללו אתם תוכלו לקבל התראות ישירות לטלפון שלכם ולדעת האם עליכם להתכונן להחלפת חלקים מסוימים, האם ישנה בריחה או כניסה של אוויר והאם הטמפרטורה לא השתנתה עקב תקלה במנוע והסחורה שלכם עדיין במצב תקין.

אם אתם מעוניינים לרכוש מערכות קירור תעשייתי לעסקכם תוכלו לבקר באתר האינטרנט של חברת "בני קירור" – www.kirur-benny.co.il ולהתרשם ממאות פתרונות קירור איכותיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן