מתכוננים לליגה א'

לאחר חגיגות האליפות שהתקיימו באולם ה'קריה' במהלך מחצית משחק הכדורסל בין מכבי אשדוד לגליל גלבוע. בזה אחר זה הניפו שחקני אלופי ליגה ב' דרום ב' את צלחת האליפות במסגרת טקס במעמד ראש העיר ד"ר לסרי ומחזיק תיק הספורט בעירייה יורם אסרף. למעלה מ-100 מניות נרכשו על

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הימים הנפלאים של עמותת מכבי עירוני אשדוד נמשכים. השבוע נמכרו קרוב ל-125 מניות לאוהדים, המאפשרות לקבוצה להכין עצמה לקראת העונה הבאה בליגה א', שתחל בחודש אוגוסט. על פי הנהלת הקבוצה המטרה היא להגיע ל-500 מניות, בכדי שהקבוצה תוכל להעמיד תקציב ראוי ולהתמודד על העליה לליגה הלאומית. במקביל למכירת המניות, בהנהלה מצפים מעיריית אשדוד להעלות את התקציב שהקבוצה מקבלת ובימים הקרובים אמורה להיות פנייה כזו מטעם הנהלת הקבוצה למחלקת הספורט בעיר.

בתוך כך חגגה הקבוצה בשבוע שעבר יחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומחזיק תיק הספורט, מר יורם אסרף. שניהם הצטלמו עם השחקנים ועם צלחת האליפות ונראו מחוייכים מאוד ואף מחוברים למיזם מתמיד. לנו נותר רק לקוות שהחיוכים וההשתתפות בטקס יהוו בסיס לקראת תמיכה גדולה יותר מבשנים הקודמות.

במישור המקצועי עידן חג'ג' ותומר בן חיים, מהבולטים בשחקני הקבוצה העונה צפויים להישאר גם בעונה הבאה. גם הבלם היציב שגיא כהן והחלוץ המדופלם, הישאם אזברגה צפויים להמשיך ולהוות את הבסיס, עליו תיבנה הקבוצה. הנהלת הקבוצה טרם הודיעה על כך שמאמן הקבוצה, שי מאור, ימשיך. אך קיימת תמימות דעים בנוגע ליכולותיו המקצועיות של מאור ועל כן הוא אמור להמשיך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן