הפלייאוף בהישג יד

מכבי אשדוד/באר טוביה ניצחה השבוע 97-86 בהרצליה, במסגרת המחזור ה-27 של ליגת 'ווינר' וסיפקה עוד ערב התקפי נהדר. הקבוצה התקרבה מרחק משחק אחד מה'פלייאוף'. טולפסן ונמרוד לוי הצטיינו. במחזור הבא: ראשל"צ מגיעה ל'קריה'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד יצאה ביום שני השבוע לאולם ה'יובל' והשיגה ניצחון שלישי. החניכים של בראד גרינברג סיפקו ערב התקפי נהדר וקלעו באחוזים טובים נגד בני הרצליה הנאיבית ומאמנה אריק שיבק. קבוצת מכבי אשדוד נמצאת כעת בעמדה טובה לתפוס מקום בשמינייה הראשונה, כאשר נותרו שישה משחקים לתום העונה הסדירה.

אשדוד פתחה עם סטול, לוי, וייס, טולפסן ושושי. האורחת השתלטה על העניינים למין הפתיחה בעזרת דקות טובות של טולפסן ולוי. אחרי עשר דקות אשדוד הוליכה 25-17. הרבע השני התחיל בדקות מטורפות של הרכז הצעיר של אשדוד, עמית עבו שצלף שלוש שלשות רצופות. הרצליה התאוששה לקראת ההפסקה ובסיום המחצית צימקה ל-50-52.

במחצית השנייה, מלך הסלים של הליגה, מארק טולפסן סיפק הצגה נוספת ואליו הצטרף ג'וש קארטר. מטח שלשות של שניהם הוביל את אשדוד ליתרון 79-64 בסיום שלושה רבעים.

ברבע האחרון אשדוד המשיכה להלהיב ומהלכים יפים של סטול וטולפסן הבטיחו לה את הניצחון. אשדוד מנצחת בסיום 97-86 במשחק בו היא קולעת 18 שלשות ומוסרת 32 אסיסטים.

גרינברג היה מרוצה ואמר בסיום: "קלענו הרבה זריקות. למארק טולפסן הסל היה נראה ענק מתמיד. קארטר היה לוהט. כשהם קולעים זריקות, הכל נראה נהדר עבורינו."

קלעו לאשדוד: טולפסן 28 (6 מ-7 לשלוש), נמרוד לוי וג'וש קארטר 16 (כ"א), סטול 12 (12 אס'), נבו 11, שושי 8, וייס- 5 ופליישר 1.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן