חברת הבנייה 'ישפה' מאשדוד במקום השני בארץ במדד התחדשות עירונית

חברת ׳ישפה׳ התחדשות עירונית, דורגה במקום השני בארץ במדד להתחדשות עירונית של ׳מדלן׳ זו השנה השלישית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זו השנה השלישית ברציפות שחברת 'ישפה' להתחדשות עירונית מדורגת בצמרת הדירוג הארצי של מדד מדלן להתחדשות עירונית. מדד מדלן מדרג כ- 30 חברות מתוך כ- 1,700 חברות בארץ וישפה מדורגת במקום השני שנה שנייה ברציפות. בשנה הראשונה מאז החל המדד היא דורגה במקום הראשון הכלל ארצי. החברה בבעלות פרטית של האחים יואל ויהונתן גבאי הוקמה בשנת 2007 ומאז היא עוסקת במלוא המרץ בפרויקטים של התחדשות, תוך ראיית האחר, שילוב צרכי הסביבה עם סטנדרט בניה גבוה במיוחד, שיפור איכות החיים והביטחון של התושבים תוך נקיטת כל הצעדים הנדרשים למציאת כל הפתרונות הדרושים במהירות וביעילות ושיתוף הדיירים בצורה מובנית, עקבית ואישית בהתחשב במצבו הפיזי של כל דייר.

החברה בונה מספר רב של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ וביצעה עד כה למעלה מ- 34 פרויקטים ובהם מאות יחידות דיור. החברה מיגנה ואכלסה מאות דירות ישנות וחדשות כאחד ומשקיעה את כל משאביה לעמידה בכל התחייבויותיה במקצועיות ובמועד תוך שמירה על סטנדרט בניה גבוה, מפרטים עשירים ואיכות בניה בלתי מתפשרת. ישפה, התמקצעה בשנות עשייתה ומעל הכל שמה לה מיום היווסדה את הדיירים במרכז העשייה.

לצד התחדשות עירונית תמ"א 38, ישפה העבירה מיזם של פינוי בינוי ל- 1,500 יחידות דיור במתחם פלדות, שהיה תקוע שנים רבות וסבל מעזובה ומתחלואה גבוהה של סרטן בקרב דייריו. החברה לקחה על עצמה להוציא את הפרויקט ממחוזותיו החשוכים אל האור. לפני כחודש וחצי עבר פרויקט בוועדה המחוזית.

בימים אלה תאשר החברה עוד 900 יחידות דיור במתחם נאות ספיר ומתחם הרב מימון ומתחם ציזלינג. שני המתחמים הבאים בתור לקידום ובנייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן