המשטרה פשטה על בית הימורים לא חוקי באשדוד

לאחר פעילות סמויה וגלויה שנערכה בעיר אשדוד על ידי בלשי וחוקרי המשטרה ובמהלכה נאספו ראיות כנגד בית עסק המשמש כמקום להימורים, הורה השבוע מפקד המחוז הדרומי במשטרה מכוח סמכותו על סגירת המקום למשך 30 ימים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחילת החודש ערכה המשטרה פעילות חקירתית סמויה כנגד בית עסק בעיר אשדוד לגביו עלה חשד כי במקום מתבצעת עבירות פליליות של הימורים אסורים לרבות עבירות כלכליות- עבירות מס והלבנת הון. במלך פעילות אופרטיבית שנערכה על ידי בלשי המשטרה במקום, נעצרו לחקירה מחזיקי המקום ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת החקירה ומחשש לשיבושה. חקירה זו שנעשתה בליווי תובעת הרישוי, וטרם הסתיימה נכון לימים אלו, הסתעפה והעלתה חשד לעבירות נוספות, כאמור.

במשטרה ציינו כי על אף ומדובר באירוע יחיד בעסק זה בו פועלת המשטרה כנגד משחקי הימורים אסורים, חומרת העבירות כפי שעולה מחומרי החקירה שנאספו, אפשרו בידי משטרת ישראל לנקוט בהליך מנהלי זה בו הורה מפקד המחוז, ניצב יורם סופר, מתוקף סמכותו לפי סעיף 3 (א) לחוק, על צו סגירה למשך 30 ימים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד מקומות מעין אלו המהווים פלטפורמה לעבירות פליליות דוגמת הלבנת הון, מחד, ופוגעת בנוסף בביטחונו של אזרח נורמטיבי שלעיתים מאבד במקומות אלו את מיטב הונו ורכושו ולא אחת כ"כדור שלג" נכנס אל עולם הלוואות בריבית עצומה ממנה מתקשה להתאושש", ציינו במשטרה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן