חסן תבע גולשת בפייסבוק וזכה להתנצלות ופיצוי כספי

אלון חסן תבע תושבת אשדוד, בגין לשון הרע, לאחר שהכפישה אותו בפייסבוק. זה נגמר בפשרה בבית המשפט באשדוד לפיה היא תשלם לחסן 22,000 שקלים וגם תתנצל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושבת אשדוד פנינה מורסיאנו חסון, תפצה את אלון חסן, יו"ר נמל אשדוד לשעבר וחבר מועצת העיר בדימוס, בסך של 18,000 שקלים ועוד 4,000 שקלים עבור שכר טרחה של עורך דין. זאת בגין לשון הרע.

חסן הגיש את התביעה בטענה שמורסיאנו פגעה בשמו הטוב כשכתבה נגדו בפייסבוק מידע לא נכון והשתלחה בו. חסן העלה השבוע פוסט על התביעה וזכייתו בפיצויים. "לפני מספר חודשים הגב׳ פנינה מורסיאנו השתלחה בי בפייסבוק וכינתה אותי בכינויים קשים ומעליבים,״מושחת,מאפיונר״ ועוד כינויים קשים" הוא סיפר. "ביקשתי שתסיר את שכתבה אחרת אתבע אותה והיא המשיכה וציטטה כל מני כתבות שהכפישו אותי. הגשתי נגדה תביעת דיבה ולשון הרע והיום ניתן פסק דין. הסכמתי להגיע לפשרה לאחר שהתנצלה. אני מעלה פוסט זה מהסיבה הפשוטה,כל אדם שיכפיש,יוציא דיבה ויכתוב דברים בלי שיוכל להוכיח,אתבע אותו ולא ארחם עליו. אני מזכיר לכולם, אני זוכיתי זיכוי מוחלט בבית המשפט״.

מורסיאנו מצידה העלתה בדף הפייסבוק שלה התנצלות: " לפני שנה הגבתי לפוסט ופגעתי באלון חסן. אני מתנצלת על הפגיעה" שופט בית משפט השלום באשדוד, יהודה ליבליין, קיבל את הפשרה בין הצדדים ופסק כאמור פיצויים לחסן.

כזכור, אשתקד, לפני ערב פסח זיכה בית המשפט המחוזי בבאר שבע את חסן מכל העבירות שהואשם בהן כולל לקיחת שוחד, בקשת שוחד, מרמה והפרת אמונים. בנוסף זיכה בית המשפט גם את מנכ"ל נמל אשדוד לשעבר שוקי סגיס ואת קרוב משפחתו של יו"ר ועד העובדים לשעבר, דוד חסן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן