הולכים בדרכו של יאיר (דוד) אסולין ז"ל

הגנים הדתיים קיימו מגוון פעילויות ועשייה חינוכית ענפה ואחת היוזמות הייתה השתלבות בפרויקט "יאיר דרכו" על שמו של יאיר דוד ז”ל, שנפטר ממחלת הסרטן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עמותת ׳יאיר דרכו׳ הוקמה לאחר מותו של הילד יאיר דוד אסולין ז”ל, ילד שעסק בשנות חייו הקצרים בנתינה, חסד, ערבות הדדית ואהבת חינם. העמותה ממשיכה את דרכו וצוואתו של יאיר דוד ומעניקה מידי שבוע שי ליולדת בבית החולים ׳אסותא׳ באשדוד.

יאיר (דוד) ז"ל היה תלמיד בגני החמ"ד בעיר. תחילה בגן דגן ולאחר מכן בגן ישי. יאיר (דוד) הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן אך עם לכתו, כאמור, השאיר להוריו, משפחתו ולסביבתו דרך מיוחדת וברורה של נתינה וחסד.

היוזמה צמחה לאחר כנס מוצלח ומיוחד בניצוחה של המפקחת דורית טננבויים בסימן "אדוות השפעה" שהתקיים בעיר ואירח את כל גננות החמ"ד שבמחוז דרום.

IMG 20190408 WA0014

IMG 20190408 WA0017

את הכנס חתם אביו של יאיר דוד, אושרי ובדבריו שיתף על משמעותן והשפעתן של הגננות בחייו של יאיר דוד. בנקודה זו החליטו מובילות הגננות לחבור לפרויקט "יאיר דרכו" ולאסוף מוצרים ליולדות ולרכים שזה עתה נולדו. הגננות מייד נרתמו ליוזמה ומלאכת האיסוף יצאה לדרכה.

בעמותה מבקשים להודות להורי ילדי הגנים ששיתפו פעולה נאספו מוצרים רבים ותלמידי מקיף ד, תלמידיו של אושרי, ארזו חבילות שי שיחולקו ליולדות בבית החולים אסותא.

הוריו של יאיר דוד חילקו אף הם לכל גן נטלה וקופת צדקה שישמשו את ילדי הגן בקיום מצוות חשובות שיאיר דוד כל כך הקפיד לקיימם. "דרכו של יאיר מיושמת, פועלת, וצומחת שנזכה להרבות חסד תמיד" מסרו הוריו של יאיר ז"ל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן