שירות יוצא דופן במשרד הפנים: הונפק דרכון חדש שנגנב לאישה ביום הבחירות

עדנה לוי, בת 74 ירדה לרגע לשפוך את הפח, כשחזרה גילתה שגנב נכנס לביתה נטל את התיק. לוי שצריכה לטוס בשבוע הבא כמעט התמוטטה :"רעדתי כולי ולא ידעתי מה לעשות. הדרכון עם הויזה לארצות הברית היו בתיק". משרד הפנים היו אדיבים ופתחו את המשרד הסגור ביום שלישי, יום הב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עדנה לוי מאשדוד שמתכוננת לטוס בשבוע הבא לארצות הברית לבקר את נכדתה שעומדת ללדת כמעט ונשארה בארץ. הסיבה: התיק שלה עם המסמכים והדרכון והכרטיסים נגנב מביתה. רק במהלך זריז של משרד הפנים שוחזר הדרכון והיא תטוס בשבוע הבא לבקר את הנכדה.

לוי שניהלה במשך 40 שנה את גן הילדים "עדנה" ברובע א' וחינכה את ילדי אשדוד היא כיום בת 74 , אמא ל- 3, סבתא ל- 10 נכדים ול- 6 נינים. היא רכשה כרטיס לארצות הברית כדי להיות לצד נכדתה שעתידה ללדת את הנין ה- 7.

גנב שנכנס לבית הכמעט וטירפד את הטיסה. "אני גרה ברובע ב'. ניקיתי את הבית וירדתי לזרוק את הפח. הדלת הייתה סגורה אבל לא נעולה. בעלי ישן בבית. זה לקח כמה דקות שפכתי את הפח ועליתי, הערתי את בעלי לאכול צהריים. לא שמתי לב שהתיק איננו".

כעבור זמן היא רצתה לבדוק משהו בתיק וחשכו עיניה. "חיפשתי את התיק. הפכתי את הבית ולא מצאתי את התיק שהיה מונח על השולחן. הבנתי שנגנב. התחלתי לרעוד. רק מעצם המחשבה שהיה גנב בבית. ומזה שבעלי היה עלול להתעורר ולהיתקל בגנב".

בתיק היו כ- 500 שקלים במזומן ומסמכים רבים כמו תעודת זהות, כרטיסי אשראי וגם דרכון שהוציאה לקראת הטיסה ביחד עם הויזה לארה"ב. היא חשה שהחלום לטוס ולהיות עם הנכדה והנינים אבד לה. "אני טסה בעוד שבוע. משרד הפנים היה סגור בגלל הבחירות. ואני יודעת שלהנפיק דרכון חדש לוקח זמן, בעיקר בתקופה הזו שכולם טסים לא ידעתי מה לעשות?".

עדנה הזעיקה את המשטרה, שהגיעה במהרה, הרגיעה אותה והבטיחו לנסות למצוא את התיק. "הם עודדו אותי, הוציאו לי מסמך על הגניבה" מספרת עדנה. "והמשפחה יצרה קשר עם משרד הפנים. הם שמעו מה קרה ומיד פתחו עבורי את המשרד. לא הייתה קבלת קהל כי המשרד סגור בגלל הבחירות. למרות שהם היו עסוקים עם הבחירות, הזמינו אותי. השוער כבר חיכה לי והכניס אותי למשרד. שם טיפלה בי נורית כחלון. היא הייתה נחמדה ואדיבה. והוציאה לי דרכון ו ת.ז. חדשים. אני מבקשת להודות לה על העזרה והיחס הטוב. בזכות זה אני אוכל לטוס" אומרת עדנה.

גם בשגרירות ארה"ב נענו לה, לאחר ששלחה את הדרכון והמסמך בעירייה בשגרירות הנפיקו לה ויזה מחודשת והיא תגיע בתחילת שבוע הבא לקבל אותה. "מזל שהכרטיס טיסה והביטוח לא היו בתיק ומזל שהגנב לא הבחין שליד התיק יש שעון וטבעת. הכסף לא חשוב. החשוב שלא קרה כלום ושיש אנשים טובים שמתחשבים במצבים כאלה ועוזרים. זה מאוד ריגש אותי ואני מודה למשרד הפנים, לשגרירות ולמשטרה".

684684684

ולעדנה יש מסר לציבור: "אל תשאירו אפילו לא לרגע את הדלת לא נעולה. זה מסוכן" היא אומרת. ואגב, בשל גניבת תעודת הזהות והדרכון היא לא הספיקה ללכת להצביע בבחירות, ומבטיחה להצביע בבחירות הבאות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן