דין מחליף כדין כובש

מ.ס אשדוד ניצחה באיצטדיון ר"ג את הפועל רעננה בתוצאה 2-1 במסגרת המחזור ה-29 של ליגת 'ג'פינקה' והתקרבה לכיוון הקו האדום. דין דויד נכנס כמחליף והפך את התוצאה עם צמד נפלא. בוחבוט: "ניצחון של אופי". במחזור הבא: בני סכנין מגיעה לאיצטדיון הי'א (שבת, 19:00)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החבורה המאמינה של אבי בוחבוט ומשה אוחיון חיברה ביום ראשון השבוע, ניצחון שני ברציפות והתקדמה צעד נוסף לעבר הקו האדום, כאשר נותרו ארבעה מחזורים לסיום משחקי ה'פלייאוף' התחתון. היריבה הייתה הפועל רעננה שאירחה באיצטדיון ר"ג הענק, לעיני קהל קטן ואף הובילה במחצית הראשונה, אך שמטה את המשחק בשלומיאליות במחצית השנייה. כעת היא מקדימה את מ.ס בארבע נקודות בלבד.

מ.ס אשדוד הגיעה ליותר מצבים במחצית הראשונה וכבר בדקה ה-13 רשמה איום למסגרת. דן ביטון ניסה להפתיע את אסף צור, שוער רעננה, שהגיב טוב. שתי דקות חולפות וגורדנה ניסה את כוחו מרחוק, אף שוב צור היה במקום. בדקה ה-19 בעיטה נוספת של גורדנה, עשתה דרכה לדן ביטון, שלא היה מוכן לכדור, ובעט מ-7 מטרים, מעל השער של צור. בדקה ה-35 וכנגד מהלך המשחק, הכדור הגיע לאביחי ידין, שהניף את רגל ימין ומ-23 מטרים בעט 'פצצה' לחיבורים של ג'ראפי וקבע 1-0 'רענני'. אחד השערים היפים העונה ובתגובה מנחם קורצקי הניף ידיים באויר.

במחצית השנייה מ.ס אשדוד המשיכה להיות הקבוצה הטובה יותר. בדקה ה-52 נשרק כדור חופשי לזכות מ.ס ולפני הבעיטה, דין דויד נכנס לשחק. דן ביטון ניגש לכדור והגביה מצוין לרחבה. הגנת רעננה נתפסה לא מוכנה ודויד המחליף, בנגיעתו הראשונה במשחק, דחק מקרוב פנימה. 1-1 בר"ג ופתאום נשמעו עשרות אוהדי מ.ס, שהתלוו לקבוצה. כעבור חמש דקות דויד היכה שוב את רעננה וקורצקי. שגיב יחזקאל הוביל מתפרצת, חלף על פני הגנת רעננה ובעט כדור חלש שניתז לעבר דויד בר המזל. דין דויד השתלט, בעט לפינה של צור וקבע 2-1 למ.ס אשדוד. צמד ושער רביעי העונה לחלוץ מ.ס, שהוריד את חולצתו בשמחה וספג צהוב משופט המשחק, לירן ליאני.

56422373 1298339430317782 4469372547657367552 n

בדקות הסיום האורחת שצעדה ביתרון זעום, העבירה זמן ובמשחקי תחתית, כל האמצעים כשרים. ליאני הוסיף לא פחות משבע דקות למשחק ובדקה הרביעית של התוספת, ג'ראפי, מההוגנים שבשחקני ליגת העל, קיבל צהוב על בזבוז זמן. כעבור שתי דקות, גיבור המשחק, ברגע של שטות, בעט את כדור המשחק בהפגנתיות, לאחר שליאני שרק לעבירה. האחרון שלף את הצהוב השני והאדום לדין דויד. לזכות ליאני יאמר, ששיפוטו היה עקבי והוא נהג בסמכותיות כלפי השחקנים. התוצאה נשמרה עד לסיום ומ.ס אשדוד מנצחת לראשונה בתולדותיה את הפועל רעננה.

אחד ממאמני מ.ס אשדוד, אבי בוחבוט אמר בסיום: "ניצחון של אופי. של הרבה וינריות. יכול להגיד שויתרנו על הרבה דברים השבוע באימונים. אנחנו עובדים רק על הקרבה. יודעים שכל משחק עבורינו זה גמר גביע. ויתרנו על הדרך וכרגע יש רק מטרה. עשינו הסטוריה עבור המועדון כשניצחנו את רעננה וגם שלוש הנקודות שלקחנו זה דבר מדהים. גם בשבוע שעבר עשינו מהפך ומגיע 'שאפו' לשחקנים, לצוות ולהנהלה. לגבי ההרחקה של דין דויד, הוא חשב שליאני שרק לסיום. הילד הזה צנוע מאוד ואני אוהב אותו ואת התשוקה שלו."

האיש הבולט במשחק דין דויד, שזו הפעם השנייה ברציפות שהוא עולה כמחליף וכובש, אמר: "זה כיף גדול להבקיע, אני עובד קשה באימונים בשביל זה ואני רוצה לשחק יותר. כל שחקן שלא פותח, ברור שרוצה לשחק. מקווה שאהיה בהרכב. אנחנו מאוד מגובשים ומאמינים וזה הדבר הכי משמעותי."

מנגד, מאמן רעננה, מנחם קורצקי, אמר באכזבה: "לא הגיע לנו. מי שרצתה יותר ונלחמה יותר, ניצחה במשחק."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן