ביזיון אדום בכפר

קבוצת האדומים אשדוד התרסקה בכפר קאסם והובסה בתוצאה 6-0 במסגרת המחזור ה-27 של ליגה א' דרום. שלושה מחזורים לסיום העונה ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הקבוצה תשחק במשחקי 'פלייאוף' העלייה. במחזור הבא: משחק ביתי נגד בית"ר כפ"ס שלומי

אדומים מבושה בכפר קאסם. צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של עמוס וזאנה, במשחקו השישי כמאמן הקבוצה, הציגו מחצית שנייה מהמבזות שראה המועדון האדום, גם לפני האיחוד בשנת 1999. הקבוצה נותרה במקום הרביעי בטווח בטוח של שש נקודות ממכבי הרצליה, שנמצאת במקום השישי. אך אם זאת היכולת שמנפקת האדומים אשדוד, יוטב לה לא להופיע למשחקי ה'פלייאוף' ולהתכונן לעונה הבאה.

מ.ס כפר קאסם, מוליכת טבלת ליגה א' דרום ומי שנמצאת במאבק עם הכח רמת גן, על המקום הראשון, פתחה טוב את המשחק והגיעה להרבה מצבים ליד השער של אלון אאולוב. בדקה ה-17 מהלך שהתחיל בצד ימין של התקפת כפר קאסם עם המגן אלקסלסי שהגביה לרחבה. הכדור נחת אצל יוסף אסייג שקבע מקרוב 1-0 לכפר קאסם. שתי דקות חלפו ואיבוד כדור של ברוכיאן גרם למצב נוסף של יוסי אסייג ברחבה, אך אאולוב הגיב טוב והדף באמצעות רגלו. המגמה נמשכה, כאשר כפר קאסם המשיכה להביך את הגנת האדומים בכל התקפה ומנגד, התקפת האדומים הייתה אנמית ולא התקרבה לשער של צליל חתוכה, שוערה של המארחת. רק במזל התוצאה נשמרה עד להפסקה.

המחצית השנייה הייתה אופרה מצערת עבור האדומים. בדקה ה-60 אלון סולטן, הקשר הנהדר של כפר קאסם שלח את יוסף אסייג. אאולוב יצא מולו והכשיל אותו. השופט לואי והבה לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. אסייג בעט שמאלה, אאולוב ימינה והכדור ברשת. 2-0 לכפר קאסם. חמש דקות חולפות ושוב יוסף אסייג פנוי ברחבה. הפעם החלוץ בעט לחיבורים והשלים שלושער. 3-0 לכפר קאסם בדקות מאוד מביכות להגנת האדומים.

בדקה ה-74 הגיע תורו של החלוץ המוכשר אוהד אדלשטיין שהכניע מתוך הרחבה את אאולוב בפעם הרביעית. בדקה ה-79 הקיצוני הימני של כפר קאסם, סאמח מרעב הוציא כדור רוחב נהדר לכיוונו של יוסף אסייג, שהשלים רביעייה פרטית והעלה את כפר קאסם יתרון של חמישה שערים. סך הכל העונה לאסייג יש 26 שערים (מלך השערים בליגה א') והחלוץ שהגיע בקול תרועה רמה בתחילת העונה מעירוני נס ציונה, מספק קבלות שבוע אחר שבוע. לעומתו, מאמן האדומים עמוס וזאנה הביט לדשא בתסכול ובאכזבה. גם הוא יודע שמשהו לא טוב עובר על קבוצתו. בדקה ה-83 הגיע אקורד הסיום. בעיטה חזקה של אחמד סרסור מתוך הרחבה סחטה עדיפה לא טובה של אלון אאולוב. דור מיימוני השתלט על הכדור החוזר וקבע את תוצאת הסיום: 6-0 למ.כ כפר קאסם.

בעקבות התבוסה: חשדות לגרימת תוצאה גבוהה במזיד

הנהלת הקבוצה בודקת חשד כי אחד או יותר משחקני הקבוצה היו מעורבים בהימור על תוצאה גבוהה של המשחק בכפר קאסם, בשישי האחרון. כצפוי, משחק הנפל לא עבר בשקט אצל הבעלים רוני חג'ג', שעל פי פרסומים, שלח את כל שחקני הקבוה לערוך בדיקת פוליגרף, בה יתושאלו על המשחק בכפר קאסם.

מאמן הקבוצה עמוס וזאנה הגיב על הפרשה, השבוע באתר 'ערוץ הספורט': "קורה שמפסידים בתוצאה כזאת גבוהה. זה קרה בעבר, בליגות נמוכות וגבוהות כאחד. אנחנו לא סתם בפלייאוף העליון. לא הגענו לאן שהגענו במכירת משחקים."

דובר הקבוצה רז בנימין פרסם השבוע הודעה רשמית: "בעקבות המשחק נגד כפר קאסם בשישי האחרון קיימת חרושת שמועות. הנהלת האדומים יזמה בדיקת פוליגרף כחלק מתהליך שינוי ניהולי בו המועדון שואף להיות מועדון מקצועי. ההנהלה החליטה לשלוח את כלל השחקנים וזאת כי אינם חושדים כלל בשחקן כזה או אחר וכי אנחנו מקווים שלאחר הבדיקה, שאותה אנו יזמנו, נוכל להפריח את השמועות ולטהר את שמנו הטוב, כמועדון שנבנה על ערכים ויושרה, שהם נר לרגלינו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן