אחרי 5 שנים: בנות אשדוד כבר לא אלופה

מכבי 'בן' בנות אשדוד התרסקה בסדרת הגמר והפסידה 3-0 לאליצור 'נווה דוד' רמלה, שחגגה אליפות וגזרה רשתות באולם ה'קריה', אחרי ניצחון דרמטי בתוצאה 80-81. כץ: "השארנו הכל על הפרקט"

צילום: מינהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי בנות אשדוד, שזכתה בחמש אליפויות ברציפות, הפסידה בסדרת הגמר השבוע לאליצור רמלה, ששברה את ההגמוניה בליגת 'אתנה' בכדורסל נשים. אשדוד סבלה מסגל שחקניות קצר, כאשר פציעות של כמה שחקניות חשובות ברגעים הכי קריטיים של העונה, היו בעוכריה. אליצור רמלה ניצלה זאת עד תום, שייטה לעבר 'סוויפ' בסדרת הגמר והשלימה 'דאבל' נהדר.

משחק מספר 2

ביום חמישי שעבר יצאה אשדוד עם הרבה תקוות למשחק השני בסדרה שנערך באולם ברמלה. ברבע הראשון צ'לסי הופקינס הייתה נהדרת וקלעה 10 נקודות אישיות שעזרו לקבוצתה להוליך 22-20. ברבע השני רמלה קלעה באחוזים טובים יותר ועלתה ליתרון דו ספרתי אחרי נקודות של ג'יימי גארד ודניאל דיאמנט. הופקינס ואדאמס לא נתנו לרמלה לברוח וצימקו את התוצאה ל-40-34, אך לא קיבלו סיוע מספק משאר הסגל הדליל. טיפאני מיטשל, המצטיינת של אליצור רמלה נכנסה לקצב ונקודות שלה סגרו את המחצית על 46-39 לרמלה.

הרבע השלישי היה צמוד, כאשר מהלכים טובים של גארד ושל אליסון הייטאוור מרמלה, יצרו לה נקודות ומנגד, הופקינס ואדאמס, שמרו את קבוצתן בעניינים. אחרי 30 דקות, לוח התוצאות הראה 60-66 לרמלה. ברבע האחרון אדאמס המשיכה להיות טובה בשורות אשדוד והצליחה לצמק את ההפרש לארבע בלבד. רמלה קלעה טוב גם מהעונשין ושמרה על היתרון ובהתקפה האחרונה של אשדוד, היא איבדה כדור. טיפאני מיטשל אמרה 'תודה רבה' והבטיחה את הניצחון מהקו. בסיום: 78-73 לרמלה.

קלעו לאשדוד: אדאמס- 28, הופקינס- 27, שי דורון- 10, רוזנטל- 6 וירדן גוט- 2.

משחק מספר 3

ביום שני השבוע הסתיימה לה העונה בניצחון חוץ מותח של אליצור רמלה באולם ה'קריה' והניפה את צלחת האליפות במעמד ראשי העיר של אשדוד ורמלה וראשי מנהלת הליגה. שחקניות רמלה חגגו דקות ארוכות את תואר האליפות המרשים וקיבלו את חולצות האליפות ממנהלת הליגה (עליהן נכתב בטעות: 'אליצור רמלה אלופת 2019-2020).

אשדוד נתנה את הכל במשחק השלישי בסדרה, אך זה לא הספיק. גם תצוגות שיא של הופקינס עם 'טריפל דאבל' מטורף של 20 נקודות, 17 ריבאונדים ו-11 אסיסטים ושל אדאמס שהפגיזה 34 נקודות, לא עזרו לשנות את זהות האלופה. ברבע הראשון רמלה טיפאני מיטשל הנפלאה פתחה חזק וקלעה 16 נקודות אישיות שהובילו את רמלה ליתרון 28-22 אחרי 10 דקות. ברבע השני רמלה המשיכה להיות דומיננטית ומיצ'ל קלעה מכל טווח. אל המחצית אשדוד ירדה בפיגור 47-35 והרבה תסכול ואכזבה.

ברבע השלישי אשדוד הפגינה קשיחות ואופי והצליחה לחזור למשחק. הרבה בזכות דניאל אדאמס שקלעה לבדה 17 נקודות בכל הרבע ובסיומו היתרון של רמלה קוזז לתוצאת 66-62. הרבע הרביעי היה דרמטי במיוחד. מיטשל ודיאמנט המשיכו להיות טובות ומולן אדאמס והופקינס היו מאוד ממוקדות. שלשה של הופקינס השוותה את התוצאה ל-74-74. חצי דקה לסיום כץ הזעיק פסק זמן כשקבוצתו בפיגור נקודה. אדאמס השתלטה על כדור חוזר ונשלחה לקו, קלעה פעמיים ואשדוד הובילה בנקודה כאשר נותרו 12 שניות לסיום. אלי רבי מאמן רמלה הזעיק פסק זמן, טיפאני מיטשל הובילה את ההתקפה, נכנסה חזק לסל וקלעה שתי נקודות שקבעו 80-81 שניות ספורות לבאזר. הופקינס עוד ניסתה לנצח עם זריקה משוגעת מהחצי, שכמעט נכנסה. אך בסיום ניצחון גדול לרמלה שחוגגת אליפות באולם ה'קריה'.

עוד קלעו לאשדוד: שי דורון- 10, אנט סנואו- 6, רוזנטל- 4, גוט- 3, גיטצ'נקו- 2, שני פרידמן- 1.

גלעד כץ היה גאה בשחקניות על רוח הלחימה, אך מתוסכל מהפסד האליפות. תגובתו: "זה הזמן להגיד תודה לשחקניות על עונה נהדרת. תודה רבה גם לאשדוד שקיבלו אותי איך שקיבלו אותי. אני פחות אוהב את זה שקוראים לנו גיבורים. היינו קצרים ועשינו כל מה שיכולנו. הטובים יותר ניצחו אין מה לעשות. השארנו הכל על הפרקט. האמנתי בשחקניות. המערכת האמינה בי."

כשנשאל כץ לגבי העונה הבאה השיב: "אין לי חוזה לעונה הבאה כרגע. נשב שני הצדדים ונבדוק את האופק העתידי של כל צד לשנים הבאות ונחליט. אני מסיים את העונה נרגש ולא חושב על זה עכשיו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן