מחצית ראשונה אגדית ב'קונכיה'

ניצחון חוץ יפה למכבי אשדוד/באר טוביה באולם ה'קונכיה' בבאר שבע, בתוצאה 97-88 במסגרת המחזור ה-25 של ליגת 'ווינר' בכדורסל * פול סטול חזר מהשעייה וכיכב (22 נק', 11 אס' ו-7 ריבאונדים) * ביום רביעי אירחה אשדוד את גליל גלבוע. בשבוע הבא: משחק חוץ בהרצליה

צילום: באדיבות מינהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של בראד גרינברג יצאו למשחק חוץ ביום ראשון השבוע בהיכל ה'קונכיה', מול הפועל באר שבע ויצאו עם כל הקופה. מכבי אשדוד הובילה מהפתיחה ושברה שיא עונתי, כשקלעה 64 נקודות במחצית הראשונה. האורחת פשוט פגעה מכל טווח ובאחוזים נהדרים. במחצית השנייה אשדוד התקררה קצת והמארחת הצליחה לקזז ולאיים על הניצחון, אך פול סטול, ברבע אחרון אדיר, שמר על שאיפות ה'פלייאוף' של קבוצתו.

אשדוד פתחה בחמישייה עם סטול, קארטר, לוי, שושי וטולפסן. שתי שלשות מהפינה של טולפסן הטיסו את אשדוד ליתרון מהיר. פול סטול הריץ מתפרצות, אותן סיימו לוי ושושי והאורחת עלתה ליתרון דו ספרתי. גם קארטר קלע נקודות ראשונות ואחרי רבע אחד, אשדוד הוליכה בבטחה 36-18.

הרבע השני נפתח באותו הקצב, כששושי לוקח ריבאונד התקפה, קולע שתי נקודות ומוסיף אחת מהקו. אשדוד המשיכה להתקיף את הטבעת של באר שבע וסטול הרים את טולפסן ל'האלי-הופ'. נקודות של לוי ושלשה של שושי הרימה את אשדוד כבר לתוצאה של 49-31. באר שבע צלפה כמה שלשות משלה ותוצאת המחצית הייתה 64-44, כאשר אשדוד כאמור, שוברת שיא עונתי בקליעת נקודות במחצית אחת.

ברבע השלישי אשדוד נרגעה ובאר שבע החלה לקזז את הפער. אשדוד לא קלעה במשך דקות ארוכות ושלשה של חנן קולמן מבאר שבע, הורידה את ההפרש לסביר לקראת הרבע האחרון: 72-66.

ברבע האחרון פול סטול התחיל להשתולל. הפעם בצורה חיובית. פעם זו הייתה חדירה נהדרת שהשאירה את 1100 הצופים שנכחו באולם, פעורי פה. בפעם אחרת זו הייתה שלשה במתפרצת שסטול עצמו הוביל. אחריה הגיעה עוד שלשה. כזאת שרק הרכז המקסיקני אמריקאי של אשדוד יכול לייצר. סטול קינח בעוד 'ליי-אפ' נהדר ובאסיסט לשושי ואשדוד הבטיחה את הניצחון היקר בדקות הסיום.

קלעו לאשדוד: סטול- 22, שושי- 21, טולפסן- 19, לוי- 15, וויס- 13 וקארטר- 7.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן