להתראות בשנה הבאה ליגה ג' מרכז

מחזור הנעילה של ליגה ג' מחוז מרכז התקיים בשישי האחרון. הפועל בני אשדוד עשתה את העבודה, הביסה את צעירי לוד בתוצאה 1-9 והבטיחה את מקומה ב'פלייאוף' העלייה. מול הפועל עירוני גדרה הפסידה השבוע בני אשדוד 0-2 והודחה. בית"ר אשדוד סיימה את העונה ב'סטייל' עם 10-3 ע

צילום: עמוד הפייסבוק של בית"ר אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

30 מחזורים של ליגה ג' מחוז מרכז הגיעו לסיומם בשישי שעבר וקבוצת הפועל בני אשדוד, שהייתה תלויה בעצמה, ניצחה את צעירי לוד 9-1 וסיימה במקום השלישי המכובד. הקבוצה מסיימת את העונה הסדירה בניצחון יפה והיא הגיעה למשחק ה'פלייאוף' כאשר אין לה מה להפסיד. בשישי האחרון בני אשדוד עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, כאשר חי שמואלוב כבש. בדקה ה-11 שמואלוב השלים צמד בזק ואשדוד אותתה על כוונותיה. אבשלום ביטון הוסיף צמד ועוז עוזר כבש אף הוא ואל המחצית ירדה אשדוד ביתרון 5-0. באניטיהאו דאמטה כבש את השישי בדקה ה-56 ושתי דקות אחר כך, סלימאן אזברגה צימק ליריבה החלשה. אבשלום ביטון הוסיף עוד צמד וסיים עם רביעייה. שמעון לוי כבש לקראת הסיום וחתם את התוצאה הסופית: 9-1 לאשדוד.

קבוצת בית"ר אשדוד כבשה עשירייה במחזור האחרון מול הפועל רמלה וסיימה בחיוך את העונה הטובה שלה. שימי ביטון כבש חמישייה, הדר פולברש הוסיף צמד ויוחאי עזרן, רועי ביסמוט וולדיסלב ירבלקו כבשו שער כל אחד. הקבוצה המלהיבה של יוסי כנפו מסיימת במקום החמישי בטבלה, כאשר היא כובשת 106 שערים העונה ומציגה את ההתקפה השנייה בטיבה בליגה.

אשדוד סיטי יצאה לאיצטדיון 'טוטו' ביבנה וניסתה להפריע למ.כ בית"ר יבנה במשחק העלייה שלה. ה'סיט' הצליחו להלחיץ את המארחת לחמש דקות, כאשר בדקה ה-80 אביאל כהן צימק את התוצאה ל-1-2. יבנה לא נבהלה יותר מדי ובדקה ה-85 אלנור אלייב קבע 3-1 לבית"ר יבנה שמסיימת במקום הראשון ועולה לליגה ב'.

בצהרי יום שני השבוע, יצאה הפועל בני אשדוד למשחק 'פלייאוף' העליה החשוב ונחלה הפסד 2-0 להפועל עירוני בני גדרה. הקבוצה של ניר אבגי ניסתה להפתיע ולהעפיל לגמר ה'פלייאוף', אך לא צלחה בכך והסתפקה בעצם ההעפלה המכובדת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן