חשף איברו ונצמד לקטינה וצילם עשרות נשים בסתר

טמרלן נפתלייב, תושב אשדוד בן 44 מואשם כי חשף, לכאורה, את איבר מינו ונצמד לקטינה בדוכן בקניון. הוא מואשם גם כי צילם את איבריהן המוצנעים של כ- 21 נשים באשדוד. הוא נעצר בעקבות ערנות של תושבת אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעובדות כתב האישום עולה כי נפתלייב, עמד ב- 19.3.19 בערב ליד דלפק השירות של מקדונלדס בקניון הסיטי כשבמקום שהו קטינים. נפתלייב מואשם כי פשט את המעיל שלבש, הלך לצד, פתח את רוכסן מכנסיו, חשף את איבר מינו וכיסה אותו באמצעות המעיל שפשט והחזיק ביד. הוא התקרב לעבר דוכן השירות נעמד מאחורי הקטינות מצמד אל גופה של קטינה ולא חדל גם כשעוברת אורח שהבחינה במעשיו והתקרבה אליו והביטה בו.

נפתלייב, מואשם פרט לעבירת מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 שביצע לכאורה בקניון גם ב-21 עבירות של מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות, בכך שצילם באמצעות המצלמה שבנייד שברשותו את איבריהן המוצנעים של מספר רב של נשים, מתחת לחצאיות ולשמלות אותן לבשו, ללא ידיעתן והסכמתן. נטען כי צילם 21 נשים בכל מיני מקומות באשדוד: בעלותן לאוטובוס, בקניונים, בתחנה המרכזית ומקומות נוספים בעיר.

עו"ד עידו פורת המייצג את נפתלייב מסר בתגובה: "מרשי קושר את עצמו לאירוע. לטענתו אכן היה במקום. מצד שני טוען שלא עשה דבר וחצי דבר בעל אופי מיני. והדברים יוכחו במהלך הדיונים בבית המשפט”‫.

כך נלכד נפתלייב על ידי תושבת אשדוד

בשבוע שעבר נעצר נפתלייב, עולה חדש שהגיע לעיר לפני כחודשיים, בעקבות חקירה על המקרה בקניון. החקירה נפתחה בעקבות עירנות תושבת אשדוד, שכתבה פוסט בדף הפייסבוק על המקרה ואף הגישה תלונה במשטרת אשדוד. כך סיפרה מ': "רוצה לשתף ב"חוויה" שעברתי באופן אישי באחד מדוכני האוכל בקניון באשדוד. בעודי ממתינה בתור לקבלת ההזמנה, אני קולטת כבר כבן 50, עומד בתור ליד הדלפק, לפניו היו מספר אנשים וביניהם 2 בנות 12, שבדיוק ביצעו הזמנה. עד כה הכל רגיל, ובעודי ממתינה, אני שמה לב שהגבר נצמד יתר על המידה לבנות, והיה לי מוזר כי לא היה תור מטורף, הייתה אפילו עמדת הזמנה פנויה. הסתכלתי עליו ואני רואה, ומסרבת לקלוט, שהוא אוחז בידו מעיל עור כחול מצמיד אותו למכנסיו והנורא מכל, איבר מינו חשוף והוא מנסה להתחכך בבנות הצעירות שעמדו לפניו. המוח סירב להאמין אז ניסיתי להתקרב אליו, כנראה שהוא קלט אותי וברח מהמקום. פניתי לשומר הקניון (שלא יכל לעשות כלום) וכשראיתי שאין מענה מצידו, הזמנתי משטרה. ומכיוון שלא הצלחתי להירגע שעות אחרי, אף פניתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן